• Eeyy,,
    ik heb maandag een laptop gekregen en kan vandaag eindelijk op het internet, gelijk msn gedowload enzo, maar ik weet niet meer hoe je kan instellen dat je op 2 msnen tegelijk kan,
    dus weten jullie misschien hoe dat moet want ik moet het dringend hebben!!
    alvast bedankt!!

    kweet nie welke msn je hebt maar bij mij staat er gwn ergens boven in iemand aan het gesprek toevoegen


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    Ik weet niet, bij mij kan dat "gewoon". Misschien, een klein gokje ofzo; moet je msn+ hebben?? Anders zou ik het ook niet weten #:

    iiCk heb msn plus ja, maar ik weet niet meer waar je dat kan instellen

    dan ga je naar www.mess.be en daar kun je de mess patch gebruiken...dan kun je de polygame inschakelen^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je hebt oude en nieuwe msn.Meestal zit die oude msn bij Extra(op je internetpagina).Daar klik je dan en dan zie je daar vast wel Windows Messenger staan.Daar klik je dan op en zo kun je dan op oude msn aanmelden!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    gwn oude en nieuwe..
    of nieuwe en e-buddy


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    dan ga je naar www.mess.be en daar kun je de mess patch gebruiken...dan kun je de polygame inschakelen^^


    Dankjee, hebben andere nog andere ideeen?

    Geen idee?

    Heb geen idee


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Als je geen idee hebt reageer dan niet op deze topic!! dan plaats je echt een onzin bericht waar ik geel flikker aan heb! ja sorry hoor, maar word daar echt pissig over.

    ja de oude en de nieuwe MSN zo kan ik tegelijk op men 2 adresse xD


    Your Butt is Mine!

    ja de oude en de nieuwe MSN zo kan ik tegelijk op men 2 adresse xD


    hOe bedoel je? en hoe doe je dat? kan je mij dat uitleggen?

    (...)

    hOe bedoel je? en hoe doe je dat? kan je mij dat uitleggen?

    Hebt gij vista?


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Hebt gij vista?


    ja ik heb windows viste

    (...)

    ja ik heb windows viste

    Damm op Vista heb ik het ng ni uitgevonde hoe dak da moet doen ,, maar op men andere computer ging da :O dan stond der zo bij extra MSN dings *Weet he tniet meer juist* en dan konde daar nrm op .. maar op Vista werkt da blijkbaar nii ..


    Your Butt is Mine!