• Hello Q,

    Ik zit in mijn blokperiode en was zonet druk in de weer met een werkstuk over kunst voor het vak beeldcultuur. Ik moest dus voor het vak in kwestie naar een museum gaan en 3 werken kiezen. 1 van die werken was 'I am not an image' door Robert Devriendt, te vinden in Museum M in Leuven.
    Maar het museum heeft afgedaan, want ik ben er zonet achter gekomen dat één van de panels van mijn gekozen werk, gewoon ondersteboven te bezichtigen is in het museum. Zie hier het bewijs:

    In het museum

    Hoe het hoort


    Ik kan alleen maar zeggen: FOEI
    Wat is de gekste ontdekking die jullie gedaan hebben tijdens het leren?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hahaha, ik vind dit echt briljant! Heb je het museum het al laten weten? :'D


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hahaha, ik vind dit echt briljant! Heb je het museum het al laten weten? :'D

    Nee, misschien ga ik er later deze week even langs. Tot dan...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sorry Xan, maar dit heeft echt mijn dag gemaakt. HAHAH.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Whaat! Dat kan echt niet! Ik zou het ze ook laten weten!

    Ik heb zulke dingen nog nooit gezien, maar wel heel aparte kunst wat bestond uit een takje en een lapje gebreid iets.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Gibbins schreef:
    Sorry Xan, maar dit heeft echt mijn dag gemaakt. HAHAH.

    (wbw) As ik het zelf niet zou gevonden hebben: same tho


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    M0NA schreef:
    Whaat! Dat kan echt niet! Ik zou het ze ook laten weten!

    Ik heb zulke dingen nog nooit gezien, maar wel heel aparte kunst wat bestond uit een takje en een lapje gebreid iets.

    Dat kan inderdaad echt niet. Ik vond het gewoon absurd haha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wat. Rofl. En dat moet dan een museum zijn. Je zou denken dat ze daar kennis over hebben over de kunstwerken die ze ten toon stellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha ben benieuwdnaar hun reactie als je verteld dat het op zijn kop hangt (‘:


    It's never gonna happen, Guys.

    HAHAHA wat. Ik ben ook wel benieuwd naar hun reactie tho (‘:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    HAHHA omg geweldig dit


    What worries you, masters you.

    Ik vind dit echt geniaal.

    Een aparte ontdekking, niet echt heel belangrijk, was in mijn schoolboeken. Ik leer alles in het Engels, en heb daarvoor ook Engelstalige boeken. Sommige daarvan zijn echt Engels, anderen zijn vertaald. Alleen soms valt het op dat de vertaalmachine zijn werk niet goed doet, en er dan bijvoorbeeld Nederlandstalige bronnen, beschrijvingen en deeltitels tussen de Engelse staan. En in mijn geschiedenis boek staat dat Columbus Amerika heeft ontdekt in 1924, in plaats van 1492. Oeps. Maar zoiets valt nog mee...


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Lmao Museum M toch...


    The soul needs autumn.

    UPDATE: ik ben vandaag naar het museum geweest en ze gingen er naar kijken of het geen artistieke beslissing was. Ze gaan me nog mailen met het antwoord, maar zeg nu zelf... Wie hangt er zijn boiler nu ondersteboven?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een artistieke beslissing.. van het museum zelf? Ik heb liever dat ze het originele laten zien. Ik ga toch ook niet naar een kunstenaar toe om te zeggen dat hun beroemde kunst toch beter ondersteboven beter staat. Dat vind ik best.. onrespectvol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.