• Mijn broertje, die praat nu met een hele zware stem, tegen een van onze oppaskinds. n-n' Zegt ie zo van 'Hebben jullie je huiswerk af?' echt dikke lol. of hij doet Konijnen weeksluiting, dan moet ik kolere muziek aanluisteren, en doe ik 3x zohard mijn muziek erover heen. Gaat ie dan opeens zeuren dat hij wilt slapen. Mijn broertje is 7, maar heeft een 'achterstand' doordat mijn vader is overleden. Hij is daarom blijven zitten, en doet dingen die een 4 jarige doet. Hij heeft ook veel woede aanvallen, en moet soms ook gewoon spontaan huilen. Dat is echt zielig.

    Heb jij ook een broertje of zusje?

    Enigskind (A)

    whoa, dat is echt heftig. sterkte met je broertje!
    en ik heb één zusje van 13. ze is echt lief en ik kan super met haar overweg. ik kan echt niet zonder haar. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    een broer : )


    Listen to what we're not saying..

    Een broertje van 11. Soms kan ik hem wel vermoorden, maar hij kan ook heel lief zijn. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb een zusje van 14 (mag haar eigenlijk best wel, als ze niet irritant doet^^ )


    I am an idiot, I move.

    Ik heb een broertje van 12 (Stan) en een broertje van 15 maanden (Ziggy).

    Mijn broertje van 15 maanden is lief. Heeeeeeel lief. Mijn broertje van 12 ook wel hoor, maar hij kan heel irritant zijn.

    Ziggy trouwens ook hoor. De hele tijd zitten jammeren.


    rules don't stop me

    (...)
    Je hebt geen idee hoe veel pijn dat doet als je eigen zusje of broertje dat over je zegt.

    Ja, dat weet ik dus wel...
    *ookal was het niet op mijn reactie*

    (...)
    Je hebt geen idee hoe veel pijn dat doet als je eigen zusje of broertje dat over je zegt.

    Wat maakt het uit? We hebben elkaar niet graag.. denk ik. Soms. Maar dat zijn niet jouw zaken.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.