• Hooi! (:


    Zoals sommigen van jullie wellicht weten, had ik vroeger een hondje genaamd Sheila. Echter is zij vlak voor haar 2e verjaardag overleden doordat ze voor ons huis is overreden door een auto nadat ze vol enthousiasme was ontsnapt en naar de overkant van de straat wilde. In November 2015.
    Dit was zacht uitgedrukt nogal kut om mee te maken. Sheila was mijn beste vriendinnetje ooit en zo'n band heb ik nog nooit (weer) gehad met een hond. Dus je kunt je wel voorstellen dat ik er kapot van was.

    Maar goed, ik heb altijd ongelooflijk veel foto's van Sheila gemaakt. Waarvan ook gewoon heel veel goed gelukte. En deze heb ik allemaal op een USB stick opgeslagen. Mijn vader heeft echter net als ik een digitale accordeon aangeschaft. Niet dat hij er ooit op speelt though, lol. Maar goed, hier kan een USB stick in dus wilde hij de mijne gebruiken. Helemaal prima, maar dan wilde ik wel alle bestanden van die USB stick overgezet hebben naar de externe hardeschijf (als dat ding zo heet). Mn pa heeft me verteld dat hij dit had gedaan en heeft mijn USB stick gebruikt voor zijn accordeon. MAAR IK KAN NIET ALLE FOTO'S VAN SHEILA OP DIE SCHIJF VINDEN! Dus ik had hoop dat het wellicht tóch nog wat op mijn oude USB stick zou staan. Maar die was natuurlijk pleite tot nu net. Nou, ik kan je vertellen dat er amper iets op die stick nog staat. Alleen een paar muziekbestanden van mn pa, maar that's it. Ik ben dus gigantisch veel foto's van mijn vriendinnetje kwijt. Nu baal ik echt ontzettend. :c


    Positieve nieuws is dat ik een piratenhoed heb besteld en dat die binnen is gekomen. Dus natuurlijk wilde ik die bij Beauty (onze Boerboel) op doen, en ondanks dat die het verschrikkelijk vond, heb ik één redelijk gelukte foto kunnen maken! ^^ En toen ben ik met iPiccy aan de gang gegaan en ben best trots op het resultaat. c:

    Maar nogal dubbele gevoelens dus nu. :/



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat zijn die foto's leuk! Een hele mooie hond ook trouwens (:

    Ik snap helemaal dat je boos en verdrietig bent, zeker omdat het je de foto's op zo een manier bent kwijt geraakt. Misschien toch nogmaals die harde schijf doorzoeken...


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Wat zijn die foto's leuk! Een hele mooie hond ook trouwens (:

    Ik snap helemaal dat je boos en verdrietig bent, zeker omdat het je de foto's op zo een manier bent kwijt geraakt. Misschien toch nogmaals die harde schijf doorzoeken...


    Dankjewel! Ik ben reuze blij met haar. ^^ alleen beetje jammer dat ze de hoed niet op wil. Maar aangezien ik haar dat soort dingen nooit heb aangewend en dit gewoon een gekke bui van mij was, kan ik haar dat niet kwalijk nemen. :') ben wel erg blij met deze foto though. 😊

    Idd. Ik had kilometers aan foto's van dr, zou je haast zeggen. Qua de hoeveelheid foto's die ik nu nog heb ben je binnen een paar seconden klaar met scrollen. Zitten nog steeds erg leuke foto's tussen, maar het is toch anders. Ik baal verschrikkelijk. :/ heb zojuist de harde schijf al helemaal doorzocht, ook de harde schijf van mijn moeder en alle USBsticks die we hebben. But nope. Niks, nada, noppes. 😞


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het echt vreselijk dat je de foto's kwijt bent, maar het allerbelangrijkste is dat ze voor altijd in je hart zit, samen met je herinneringen aan haar, daar kan een foto toch nooit aan tippen.

    En wat is die foto schattig zeg ;3;

    [ bericht aangepast op 15 jan 2018 - 1:58 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dankjewel! Ik ben reuze blij met haar. ^^ alleen beetje jammer dat ze de hoed niet op wil. Maar aangezien ik haar dat soort dingen nooit heb aangewend en dit gewoon een gekke bui van mij was, kan ik haar dat niet kwalijk nemen. :') ben wel erg blij met deze foto though. 😊

    Idd. Ik had kilometers aan foto's van dr, zou je haast zeggen. Qua de hoeveelheid foto's die ik nu nog heb ben je binnen een paar seconden klaar met scrollen. Zitten nog steeds erg leuke foto's tussen, maar het is toch anders. Ik baal verschrikkelijk. :/ heb zojuist de harde schijf al helemaal doorzocht, ook de harde schijf van mijn moeder en alle USBsticks die we hebben. But nope. Niks, nada, noppes. 😞


    Dat is erg jammer! Ik leef met je mee in elk geval (:


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    @Semiramis
    Klooopt. En ik heb gelukkig de herinneringen nog. Maar ik had laatst via Saaldigital een wanddecoratie mogen uitproberen en ik heb er eentje genomen van Sheila. Deze hangt op mijn kamer en eigenlijk wilde mijn vader ook iets in de woonkamer zodat hij er ook naar kon kijken. Maar ik dacht dus dat ik veel foto's had om uit te kunnen kiezen. Nogal een domper dat dat dus niet het geval was. En na even nadenken kwam ik erachter dat de foto die ik zelf gebruikt had ook níét uit een bestandje kwam. Ik moest 'm van Facebook halen omdat ik 'm nergens anders kon vinden. Dus het is gewoon even zuur, haha.

    En dankjewel! Ik ben niet geweldig goed in photoshoppen, dus wanneer zoiets als dit me dan toch lukt, ben ik wel eventjes trots. c:

    @Bohemian
    Dankjewel. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vreselijk voor je, en herkenbaar. Ik heb kan mijn hardeschijf niet meer openen, waar dus foto's van mijn eerste kat op staan. Echt vreselijk. :/

    Ik vind dat trouwens een super mooie hond! *-*


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ☹☹
    I'm here for you ❤


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat, noh, wat enorm rot. D: Ik vind digitale foto's altijd vrij lastig wat dat betreft, want ze zijn natuurlijk niet tastbaar, dus soms kan het lijken alsof ze zomaar verdwijnen. Ze gaan op in binaire rook terwijl het wel iets is waar je net als bij traditionele foto's erg gehecht aan kunt zijn. Gelukkig heb je er in ieder geval nog een paar, maar dat betekent natuurlijk niet dat het niet toch shitty is dat je de rest kwijt bent, bleh.

    Ik dacht trouwens eerst dat die hoed op een of andere manier Beauty's oren waren die nogal merkwaardig omhoog flapperden, maar een piratenhoed klinkt zoveel logischer, haha. Het is een erg leuke foto! (pirate)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het echt heel vervelend voor je.

    En je hond met hoedje is echt heel erg schattig! (H)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Dankjulliewel <3


    @Boogeyman
    Naaahw, dat is inderdaad ook echt super kut! :c Muh, jij bent dus eigenlijk ál je foto's van je kat kwijt? Nog kutter. :C Hugs <3

    @Inge
    Gheheh nah, ze had haar oren best plat naar achteren. Want ze snapte het allemaal niet doordat ik nooit zo met haar tut, en ze was er niet bepaald van gecharmeerd. :') Can't blame her hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •