• Ik was zo Uri Geller aan het kijken, toen opeens iedereen in zijn handen moest klappen. Ik deed dat, maar toen het klaar was stonden mijn hele armen stijf van de energie, voelde ik een soort stoom door me heen gaan, kreeg ik rode vlekken op mijn handen die je ook krijgt als je een klein schokje krijgt, kon ik mijn vinger niet meer rechthouden en deed het pijn als je me aanraakte :|. Ik moet nogsteeds even bijkomen xD.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    geen idee wat het is, maar als het is wat ik denk dat het is uit al die reacties, dan geloof ik er niet in.
    Klinkklare onzin, ik bedoel maar, waarschijnlijk een of ander toeval, of een trukje dat daar achter zit.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    whoa. dat klinkt eng. O_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    dat is best eng xD maar ik denk dat het allemaal meer psychisch is dat dat hij jou echt kan beïnvloeden..


    BAM!

    Ik vind dat eng. Wij deden dat ook bij mij thuis en ik voelde een hele tinteling door mijn handen gaan.


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Uri Geller is een poes.


    I recycle my thoughts.

    wanneer komt uri geller op tv dan?:O


    Nvt

    What the hell is Uri Geller??


    Das een man die lepels ombuigd en vet cool is :Y)

    Verder weet iemand wie er uit is ? ik he namelijk allen behalve die laatste gozer bekeken xD

    en das trouwens vet cool, xD bij mij ging de huistelefoon af maar er belde niemand echt creepy xD

    -xxx-


    You can never wear to much black

    wanneer komt uri geller op tv dan?:O

    Gisteren.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Gisteren.

    verdorrie gemist xD


    Nvt

    (...)

    Das een man die lepels ombuigd en vet cool is :Y)

    Verder weet iemand wie er uit is ? ik he namelijk allen behalve die laatste gozer bekeken xD

    en das trouwens vet cool, xD bij mij ging de huistelefoon af maar er belde niemand echt creepy xD

    -xxx-


    Ik weet trouwens niet of Uri Geller ook in België wordt laten zien, zo niet dan komt het daardoor dat sommige het niet weten xD


    You can never wear to much black

    ik vond het toen al nep, hebben ze het nog een keer x_X
    is romano tog nep? --'


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik ga het nu is bij uitzending gemist kijken :P..


    Nvt

    Huh, hoe raar

    Bij mij werkte niks
    Ik had dus een aardappel. Ik 300X Groei zeggen x'O Maar nee hoor, dat ding groeit niet. En toen had ik hem ook nog op de tv liggen. Is ie ook niet gaan groeien..

    En van de uri geller show, vond ik dat meisje het beste.. volgens mij deed zij het ook écht. Die laatste met die 'operatie' was zó fake..

    MAAR WIE IS ER NU WEG????????????????


    You can never wear to much black

    Christian