• Haay peepz

    Ik werd dus zoals elke mrge wakker en ging na de badkamer me neuspiercing verschonen
    En me tanden poetsen en blablabla
    Opeens word ik hartstikke misselijk en toen ben ik ma ff op de badrand gaan zitten
    Opeens word ik heel duizelig en val ik flauw
    Daarna werk ik weer 'wakker'en opeens ging alles weer goed, ik voelde me weer top

    is dat wel normaal :S?

    T was best wel eng :O


    I solemny swear i am up to no good

    Maybe heb je een te hoge of lage bloeddruk?
    Ik heb geen idee.
    Maybe moet je ff naar de dokter gaan?

    x

    Uhm.
    Nee?
    idontknow .

    uum da's niet normaal hoor (A)
    maar misschien had je een 'blackout'


    LikeYourTheBestHoney..<33

    Ik heb het ook wel eens gehad. Dat ik bijna moest overgeven, daarna herrinner ik me alleen maar dat ik helemaal trillend wakker werd. Vervolgens naar mijn ouders slaapkamer gegaan, waar ik voor de deur weer viel. Uiteindelijk ben ik gewoon naar school gegaan en heb er niets meer van gemerkt.;]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    uum da's niet normaal hoor (A)
    maar misschien had je een 'blackout'

    Wat is een Black Out =$?


    I solemny swear i am up to no good

    ik heb dat ook weleens gehad. ineens werd ik helemaal misselijk toen ik mijn mascara op deed. ik werd zo misselijk dat ik maar één oog heb gedaan en toen moest gaan zitten. ik ben toen net niet flauwgevallen.
    ik weet niet waarom jij flauwgevallen bent. ö maar het klopt dat je je daarna weer helemaal top kunt voelen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik denk nii dat het zo normaal is eigenlijk.. misschien best es naar de dokter gaan ofzow..?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Maybe iets met je suiker..

    Ik heb dat ook soms..;
    Ook is het bij mij zo dat ik 's ochtends opsta en dan sta ik recht en dan ineens word alles een paar seconden zwart...en dan draai ik zo precies even en als ik een minuutje wacht dan gaat alles weer normaal...
    raar...:S


    Live for something or die for nothing

    Ik heb dat ook soms..;
    Ook is het bij mij zo dat ik 's ochtends opsta en dan sta ik recht en dan ineens word alles een paar seconden zwart...en dan draai ik zo precies even en als ik een minuutje wacht dan gaat alles weer normaal...
    raar...:S

    dat heb ik dus ook ELKE morgend >.<'
    maar verder heb ik er geen last mee,dus ik maak mer er geen zorgen over :)

    xx


    everybody needs a song.

    dat als je opstaat en alles zwart word heeft iedereen wel eens ;)

    dat is als je nog moe bent, en veel te snel opgestaan bent, vanuit de ligstand in je bed, naar rechtop naast je bed.

    Dan wilt nog wel eens alles voor je ogen zwart worden :)

    Het beste is als je uit bed stapt, een paar seconden (ong 10 tot 30) op de rand van je bed blijft zitten, en dan pas gaat staan.

    Het helpt echt ;)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Euu.. Nee ? Ja ?
    Mss is het wel verstandig om snel is naar de dokter te gaan. Je weet maar nooit. :]


    A. ikmisje.

    Ja, dat kan best. Allé, dat dénk ik toch. Had het onlangs ook is voor. Als het eenmalig is, moet je je geen zorgen maken, denk ik. Gebeurt het vaker, misschien eens je ouders aanspreken en dan is langs de dokter gaan.


    Tanya is de beste.