• like ik had vannacht zo'n rare droom(nachtmerrie)
    ik mijn nicht en nog 4 meisjes waren ontvoerd en ook 6 jongens 2 van die jongens waren daniell && dennis (twee jongens die bij lidle werken:O)
    en ik had zo like met dennis(die ik nog leuk vind ook)
    en mijn nicht met daniell en we waren in een like vet groot huis en als het middag was moesten de gordijnen dicht. en er waren van die vieze smerige pedofiele mannen die ons ontvoerd hadden.
    en met zen 12 lagen we in een focking klein kamertje en elke dag kwamen die vieze mannen en als je niet deed wat ze wilden werd je geslagen as focking net echt echt focking engL:O


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik heb vannacht in mijn droom boodschappen gedaan bij de jumbo. En een taart gebakken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    HAHAHAHA xd
    bvesteng ;o


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    ja was het zeker als je neit deed wat ze wouden(sex) werd je geslagen en buiten het huis liepen mannen met wapens voor als je wou ontsnappen en als je maagd was was je dat niet lang meeer zeiden ze echt fonking eng


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    ohmygod. je was zeker blij dat je wakker werd? ik moet er niet aan denken om zoiets naars te dromen.
    al werd ik laatst wel huilend wakker. ik weet niet meer waarom. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik kan mezelf meestal wakkermaken als ik een nachtmerrie heb, maar ik was eens zo verschrokken dat ik zoals xLoveIsDeadx huilend wakker werd :S


    Moving on but never letting go

    dat is best eng jaik had eens gedroom dat ik op een eilandje was met veel scoutinggroeps en toen kreeg ik ruzie met mn beste vriendin en men andere beste vriendin was het daar helemaal mee eens en nog een andere bf vond het niet leuk dat we ruzie hadden en toen gingen laura(dat kindje wat het met me eens was) en ik bij daniel en maatren in een tent liggen maar die leiding flipte hem toen en toen ginge laura en ik buiten ligen en omdat daan en maart dat sielig vonden kwamen ze erbij ligen en terwijl die andere nog pissig waren hadde wij de avond van ons leve met zn4exD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    damn zo eng Ô.o
    Ik heb al gedroomd (gisteren of eergisteren I forgot it xD) dat ik met een mes in mn lichaam rondliep en als ik dan wakker werd deed het echt super veel pijn op de plaats waar dat die mes dan zat van in mn droom O.o


    But love's a malady without cure

    damn das ook niet niks.
    maar like moest gister no naar de lidle ook was die jongen er ook keek hij me zo aan van ja he jij hebt het ook gedroomd. dt vond ik pas weird


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen