• School suckt.
    Ja, heel hard.
    Mijn school is fucking dom en stom en rot en aaaah, ik haat het.
    Mijn eeuwige crush waarbij ik vorig schooljaar mee in de klas zat, is met Kerstmis naar een andere school gegaan.
    Dus toen was hij weg uit mijn klas.
    Nu is mijn crush weggos, de plaats naast me is leger dan leeg en bah.
    Rotschool.


    Heel veel sterkte, maar ik denk niet dat je hier iets aan kan veranderen, ookal klinkt dat misschien heel hart. Of misschien kan je bij hém op school gaan, als je dat klaar krijgt! ^^

    Nah, ik blijf toch maar op mijn school. :'D

    Mijn school is ook stom. Ik moet een uniform dragen en het is dan ook nog eens een lelijk uniform.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Aaah heel veel sterkte!
    Troost je, ik zit dan wel bij een kei knappe gast in de klas, maar hij ziet me geeneens staan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn school is ook stom. Ik moet een uniform dragen en het is dan ook nog eens een lelijk uniform.

    Mijn school heeft dat 10 jaar geleden afgeschaft. :'D
    Maar voor de rest is het wel de strengste en moeilijkste school uit omstreken. ><

    (...)
    Mijn school heeft dat 10 jaar geleden afgeschaft. :'D
    Maar voor de rest is het wel de strengste en moeilijkste school uit omstreken. ><

    Bij ons is het ook een strenge school. De lat ligt bij ons echt hoog als je dat ziet tegenover andere scholen. Tot voor kort moesten we zelfs nog sokken in de zomer dragen. Dus in sandalen,... Gelukkig is dat afgeschaft.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)
    Mijn school heeft dat 10 jaar geleden afgeschaft. :'D
    Maar voor de rest is het wel de strengste en moeilijkste school uit omstreken. ><

    Dump die school.
    Verhuis.
    En kom bij mij naar school.
    :Y)

    (...)
    Bij ons is het ook een strenge school. De lat ligt bij ons echt hoog als je dat ziet tegenover andere scholen. Tot voor kort moesten we zelfs nog sokken in de zomer dragen. Dus in sandalen,... Gelukkig is dat afgeschaft.


    De school of de sokken?


    In elk geval zou ik als ik jou was het nummertje van die jongen zoeken, of z'n hyves ofzo. dan een krabbeltje/sms'je naar hem sturen met de vraag of z''n nieuwe school leuk is en zo. (typing)
    Dan vertellen over het leventje op zijn oude school (de jouwe dus) en alles een beetje overdrijven. Dan vertellen over een film die je zou willen zien ofzo... als hij positief reageerd...... eeh.... kom eerst maar eens zo ver, dan ze je wel verder xD

    good luck!

    xx


    If you're going to hell, keep going

    Dat is gelijk erg stom dat je crush weg is. =o Een crush hebben is nog zo leuk. :Y)
    Ik hoop voor je dat je hem gauw weer eens terug ziet. ;}

    ocharmeee .

    xx

    (...)
    Bij ons is het ook een strenge school. De lat ligt bij ons echt hoog als je dat ziet tegenover andere scholen. Tot voor kort moesten we zelfs nog sokken in de zomer dragen. Dus in sandalen,... Gelukkig is dat afgeschaft.

    Dát moeten wij nog steeds. :'D

    (...)
    Dát moeten wij nog steeds. :'D

    ECHT? :O
    Ik ben blij dat we dat niet meer moeten doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    De school of de sokken?


    In elk geval zou ik als ik jou was het nummertje van die jongen zoeken, of z'n hyves ofzo. dan een krabbeltje/sms'je naar hem sturen met de vraag of z''n nieuwe school leuk is en zo. (typing)
    Dan vertellen over het leventje op zijn oude school (de jouwe dus) en alles een beetje overdrijven. Dan vertellen over een film die je zou willen zien ofzo... als hij positief reageerd...... eeh.... kom eerst maar eens zo ver, dan ze je wel verder xD

    good luck!

    xx

    Zijn nummer enzo heb ik wel, but that's not the same. :'D
    Ik mis hem :Y)