• Zo heet mijn nieuwe serie. Zou je hem willen maken, en een laten weten wat je er van vind?

    'Hou op! Hou op met je onvolwassen gedrag! Je hebt toch een vriendin, je hebt mij...' Het is stil. Tom ontwijkt mijn oogcontact. 'Ben ik niet goed genoeg? Tom, kijk me aan. Als je niet verder wilt, moet je het zeggen.' Zeg ik zacht. Tom kijkt me aan. Hij wil wat zeggen, maar op dat moment gaat de bel. 'Ik ga wel.' Zegt Tom zacht. 'Hé Tom, hoe is het?' 'Hoi Ruth, het gaat wel. Met jou?' 'Goed! Is Floor hier?' Ik luister het hele geprek af. 'Euhm, ja. Ze is in de keuken. Kom binnen.' Er komen voetstappen richting de keuken. 'Hé Floooor!' Zeg Ruth. 'Hey.' Ruth haar gezicht veranderd gelijk van vrolijk, naar bezorgd. 'Wat is er?' Ik schud mijn hoofd. 'Er is niks. Niks bijzonders.' 'Oké, ik kwam even om te vragen of je zin had om vanavond met mij en Edith uit te gaan.' "Niet nu..." Denk ik. 'Ik heb een beetje hoofdpijn, dus misschien een ander keertje?' Zeg ik twijfelend. 'Geen probleem. Ik ga weer, ik spreek jullie wel weer.'


    http://www.quizlet.nl/quiz/264497/this-is-the-life-that-you-wanted-right-part-1/

    <3

    Asjeblieft?

    Ik kijk wel even, kijk jij op die van ons?


    Hoi.