• De stelling van deze week luidt:
    Mensen moeten niet reageren op dingen waar ze geen verstand van hebben.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    Some people are art and do art at the same time

    Een beetje eens, want je kunt niet zomaar altijd commentaar geven op iets waarvan je weet dat je het niet begrijpt of kent. Maar aan de andere kant kun je wel je mening geven om te helpen bijvoorbeeld.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    Ex astris, sciencia

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Eens, als je helemaal geen idee hebt waar het overgaat, is het niet handig om je te mengen in een discussie. Je kunt dan beter eerst wat informatie zoeken voordat je met een reactie komt, want dan kun je een goede opmerking maken die ergens op slaat. Natuurlijk mag iemand iets zeggen als hij of zij dat wilt, dus wat dat betreft hebben wij er helemaal niets over te zeggen of iemand zonder verstand van zaken ergens op in gaat, maar voor mezelf ben ik het ermee eens. Ik vind het niet handig en zou zelf altijd wat informatie zoeken.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 9:38 ]


    Hamartia

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Met reageren is niks mis, maar ik vind niet dat je er dan een geldige mening over kan hebben of iemand advies zou moeten geven e.d., want dat is dan allemaal niet betrouwbaar. Maar is is niet erg als je vragen hebt of zo. Dus het gesprek joinen hoef niet meteen verkeerd te zijn, als je geen verstand hebt van het onderwerp.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 10:18 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    This


    26 - 02 - '16

    Haha, nee, oneens. Het zou wel heel stil worden in de wereld als niemand opeens nog iets zei over dingen waar ze geen verstand van hebben. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Birdo schreef:
    Oneens. Zolang ze maar niet gaan doen alsóf ze er verstand van hebben.


    Intersectional feminist

    Hard, maar mee eens.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hohenheim schreef:
    Met reageren is niks mis, maar ik vind niet dat je er dan een geldige mening over kan hebben of iemand advies zou moeten geven e.d., want dat is dan allemaal niet betrouwbaar. Maar is is niet erg als je vragen hebt of zo. Dus het gesprek joinen hoef niet meteen verkeerd te zijn, als je geen verstand hebt van het onderwerp.


    Queer zijn is gewoon alles

    Eens, vaak zie ik zelf op stellingen hier van die antwoorden die echt nergens op slaan omdat er gewoon niet genoeg over het onderwerp gekend is. Dan maken die mensen hen eerder belachelijk dan dat ze een goeie input geven.
    Als je extra uitleg over het onderwerp vraagt is dat wel iets anders, want dan toon je interesse en kan je er iets van leren, maar je mening geven als je er niks van kent, nee dat doe je beter niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?