• Ik had laatst een topic over de beste band ooit. En ik had dus geschreven dat ik Queen de beste band ooit vond, en toen was er iemand die zei. Is het erg als ik die niet ken. Oke, ik wil niemand beledigen, maar wie kent Queen nou niet. Al die lidjes hoor je nog dagelijks op de radio, van hun hebben we We wil rock you. WE are the champions. en I want to break free. Om nog maar te zwijgen over Killer queen, another one bits to dust en The show must go on.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mn moeder en broertje zijn queen fan..
    én heel vroeger vond ik het ook leuk Oo
    en nu.. wil ik het nooit meer horen :P
    naja.. bohemian rhapsody.. blijft cuwl.. =3
    enne the show must go on vind ik super mooi..
    en love of my life...

    oke laat maar ik zeik ><

    maar ja.. ik heb mn spreekbeurt over queen gehouden ooit^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    hehe weetje wat ik dacht bij je titel:
    Ik wil niemand beledigen maar ik doe het toch O.o
    Wat ben je weel lekker subtiel, die maar doetet hem.

    ik vind die band zó geweldig! ik jat de cd's altijd van mn ouders. (: hoezo ik kan alle liedjes meezingen. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Shame on them.


    shine on.

    ik kne de liedjes maar queen niet en het is niet erg als je een artiest niet kent


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    hehe weetje wat ik dacht bij je titel:
    Ik wil niemand beledigen maar ik doe het toch O.o
    Wat ben je weel lekker subtiel, die maar doetet hem.

    Ik weet dat ik goed ben^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ken ze niet? en ik wil ze niet kennen.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Queen is echt soooooow goed(H)


    Live for something or die for nothing

    God Ivy, nu luister ik constant naar hun.Allemaal dankzij jou >< Maar hun muziek is echt super. Hammer to fall & Somebody to love zijn mijn favo's.


    The soul needs autumn.

    God Ivy, nu luister ik constant naar hun.Allemaal dankzij jou >< Maar hun muziek is echt super. Hammer to fall & Somebody to love zijn mijn favo's.

    ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Schandalig dat zoveel mensen hun niet kennen. x]
    Maar het is wel degelijk muziek, zij waren een van de laatste die nog originele muziek maakten. Dan bedoel ik dat hun de eerste die echt met glamrock begonnen, netzoals Elvis de Rock begon en Jimi Hendricks met zijn gitaar, Ray Charles met wat soul en the Beatles zijn ook één van de eerste die begonnen met de stijl pop. Ik bedoel hiermee dat er nu geen bands meer zijn die een eigen stijl hebben gemaakt zoals rock, rythem, soul, pop,... Er is wel techno en jump ed, maar dat is geen 'muziek' meer, dat zijn alleen apparaten die muziek immiteren.
    Nja dat is mijn mening x'D
    Maar over Queen, ik vind hun fantastisch, ik heb hun zelfs live gezien, maar dan wel met Paul Rodgers, met hun Cosmos Rocks Tour. Mijn lievelingsliedjes zijn Bohemian Rhapsody, Love of My Live en '39. Op dat concert 'zong' Brian May Love of my life, heel het publiek zong uit volle borst mee en op het scherm zag je hoogtepunten uit Freddie's leven, keiveel mensen stonden met tranen in hun ogen. x]
    Maar niet iedereen vind Queen goed, dat is iedereen zijn eigen keuze ^^ Ik ben daar gwn heel hard mee opgegroeid, mijn vader was vroeger DJ, en hij heeft alle LP's en singeltjes van Queen, The Sweet en nog een groep x'D Maar het varieert van Nena tot John Denver. x] Als je ermee opgroeid weet je de 'echte' muziek beter te waarderen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ken ze alleen door; Don't stop me now ofzo xD
    Anders had ik ze nie gekend denk ik xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Omg wie kent Queen nou niet o: ik ben dermee opgegroeid en kende toen k 9 was een hele cd uit men hoofd:$

    ik ken queen hij heeft goede liedjes!

    Okee, jullie hebben het dan wel constant over 'de nieuwe generatie', en wie bedoelen jullie daar dan precies mee?
    Die pasgeboren baby's? Tienjarigen? Tieners?
    Nou, als het tieners zijn dan klopt er iets niet, want hier zitten zowat alleen maar tieners. En ik weet zeker dat het grootste deel naar ong. 1 van de beruchte 'nieuwe generatie-bands' luistert en verder allemaal andere muziek (ik zeg dus niet dat iedereen dat hier doet, want ik weet zo een paar die er niet naar luisteren!).
    En wat maakt het nou uit als je naar die bands luistert? Alsof elke zanger of zangeres live slecht zingt, er zitten een paar slechte tussen, maar dat is nog lang niet iedereen. En wat denk je dat The Beatles zouden hebben gedaan als de zanger verkouden was en ze een optreden hadden? Die zouden denk ik ook eerder playbacken dan het afblazen of live zingen met risico dat het wordt verergerd.
    En Queen, The Beatles of The Rolling Stones waren nou ook niet echt één muziekstijl om maar eens iets te noemen. Die waren ook wel een redelijk mengseltje van ditjes en datjes.
    En dan nog iets; ik mis helemaal niks omdat ik ze zo slecht ken!

    Zo. ik heb mijn zegje gedaan.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.