• Ik had laatst een topic over de beste band ooit. En ik had dus geschreven dat ik Queen de beste band ooit vond, en toen was er iemand die zei. Is het erg als ik die niet ken. Oke, ik wil niemand beledigen, maar wie kent Queen nou niet. Al die lidjes hoor je nog dagelijks op de radio, van hun hebben we We wil rock you. WE are the champions. en I want to break free. Om nog maar te zwijgen over Killer queen, another one bits to dust en The show must go on.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat geeft het als iemand ze niet kent? Moet dat dan?


    rules don't stop me

    Dude, die zijn goed! x3 Maar stiekem vindt ik ABBA ook verry goed! Misschien beetje beter zelfs. x3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat geeft het als iemand ze niet kent? Moet dat dan?
    agree


    Sweet dreams will come true.

    Ik ken eigenlijk maar een paar liedjes van QUEEN dus zal ik er eens wat gaan opzoeken.

    Ik kan je er wat gven die je echt moet luister.!^^
    -Radio gaga
    -Love of my life.[/en dan vooral live]
    -another one bites to dust
    -don;'t stop me now
    -we are the champions natuurlijk.
    Ga maar verder. Owja Hamer to fall is ook een mooie.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ivy,dankzij jou ben ik nu helemaal fan geworden.
    *zoektnogmeerliedjesop*


    The soul needs autumn.

    Ivy,dankzij jou ben ik nu helemaal fan geworden.
    *zoektnogmeerliedjesop*

    Ik ben goed.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dude, die zijn goed! x3 Maar stiekem vindt ik ABBA ook verry goed! Misschien beetje beter zelfs. x3

    ABBA is ook cool ^^ Die heb ik nog op LP, geloof ik.


    Bored.

    Wat geeft het als iemand ze niet kent? Moet dat dan?

    Hm nouja, het moet niet, maar je mist wel wat als je het niet kent.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    ABBA is ook cool ^^ Die heb ik nog op LP, geloof ik.

    Dude,ABBA is fantastisch!
    wij hebben allemaal platen van hun thuis x)


    The soul needs autumn.

    Al We Hear is Radio Gaga Radio GoeGoe xD fsue die singt mijn vader altijd met mij in de auto <333 das ''ons'' liedje

    @Mariko

    Hebk ook op Lp xD


    We can only learn to love by loving.

    T kan toch toevallig zijn dat diegene niet vaak naar de radio luistert, of dat diegene gewoon nooit zo vaak een liedje van queen heeft gehoord en daardoor niet weet dat het van queen is?
    Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed wat daar mis mee is. Net als wanneer mensen zeggen dat queen etc echte muziek is, en de muziek van tegenwoordig niet.
    Alle muziek is muziek, dus alles is echt. Smaken verschillen nu eenmaal.

    ik ken de liedjes wel...maar queen zelf eigenlijk niet zo....

    (...)
    De allernieuwste generatie luistert alleen maar naar Tokio Hotel, Killerpilze en de Jonas Brothers. Die hebben het veel te druk om naar échte muziek te luisteren.

    Ik vind wel dat je niemand moet gaan veroordelen gewoon omdat ze naar die muziek luisteren. Oké, dat niet iedereen muziek opzoekt van vroeger, van grote Bands is toch normaal. De tijd gaat verder, en er zijn toch ook mensen vanuit onze tijd waarvan we later gaan zeggen, wauw dat was nogal een een band. Maar als jij ze niet eens een kans wilt geven, en de muziek van nu nep vind. Dat kan natuurlijk, maar daarom geldt het nog niet voor iedereen hé =)

    Owja, en ik bedoel nu echt niet, dat je nar Tokio hotel of Jonas Brothers MOET luisteren hé xD
    Je doet nog altijd wat je zelf wilt hé ö Maar ik zeg het maar even =)


    Lisa&Rachel

    Dat sommige ze niet kennne, Freddie mercury was rijp voor het gesticht, ik dacht dat iedereen van zulke mensen hield.^^ Jammer genoeg issie dood.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het ook maar raar als je Queen niet kent. Maarja, dat kan natuurlijk altijd. (: Het is vast zo dat ze de liedjes wel kennen maar niet weten dat Queen het zingt.. ^^