• Ik ben zo verliefd op een jongen, zo heel erg, hij ismisschien wel mijn grootste liefde ooit, die ik ooit zal krijgen!
    Ik eet- en slaap bijna niet(4 uur slaap per nacht, en een halve boterham en een kwart warme maaltijd per dag(sla zelfs chips en dr. pepper af als ik het voor mijn neus krijg aangeboden, en daar ben ik verslaafd aan)), ben met mijn gedachte er nooit bij, omdat ik alleen maar aan hem denk, al zo'n 6 liedjes ofzo over hem gemaakt(speel gitaar)
    Alleen er zitten een paar problemen aan
    Hij is de engels stagair (6 en half jaar ouder)
    En over 2 weken zie ik hem misschien wel nooit meer! (huil)
    En ik heb geen telefoon nummer, email adres en heb hem al op hyves proberen te zoeken, maar kan hem niet vinden

    Wat moet ik doen??!!


    My fairytail stinks, does yours?

    Alsjeblieft wat moet ik doen!


    My fairytail stinks, does yours?

    nog meer dan-.-'


    My fairytail stinks, does yours?

    als jullie bij elkaar moeten komen gebeurt er echt nog wel iets. en trouwens ik zou het gewoon proberen, als je niets doet zie je hem sowieso niet meer.

    Oh.. das heel lastig. -probeert te denken met haar verkoortste kop-
    Tsja, als ik dat zo lees ben je wel heel duidelijk over the top verliefd. Je kan proberen aan zijn msn te komen en het dan verder uitpraten, misschien een afspraak regelen. In elk geval je contact met hem onder schooltijd gescheiden houden, je hebt kans dat hij zich daar heel ongemakkelijk onder gaat voelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aaaaaauwtch!
    Ik vind het kei erg voor je ><
    Maar is het niet beter da je die dan niet meer ziet; maar je moet wel eerst zijn email vrage ;o
    Want zo een relatie als die nie op jouw school lesgeeft heeft meer kanse dan gwn. x)
    Oke; kdenk al teveel vooruit, maar vraag zn email, en ni alleen, maar zo met de hele klas x'D.
    En dan zie je wel; als je hem over 2 weke ofzo ni vergeet; stuur je een mailtje. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    ik denk niet dat je je erover heen kan zetten o.Ô
    ik was(ben ) zelf ook stapelverliefd op een jongen.
    maar ik zag hem zeg maar alleen na school als ik naar huis ging. was ik ZO blij dat de vakantie eindelijk voor bij was ,had ik heb na een week nog niet gezien. en ik begon me af te vragen waar hij was ,

    en nu blijkbaar is hij naar een andre school,
    en zie ik heb dus zeg maar..nooit meer. v_v


    From one side to another you're thrown by your fate.