• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Met Armin samen naar de bioscoop en dan naar een frituur gaan. En terwijl we frietjes eten rondlopen in een parkje. En dan op een bankje of op het gras naar de sterren kijken.

    Euuh, gewoon een date met mijn droomjongen ? (x

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hum. geen idee (:

    We gaan eerst samen iets doen...Skaten fsoo :D
    Daarna terug naar huis,omkleden,we spreken terug af aan 1 of ander leuk restaurant ^^
    & daarna gaan we nog naar een feestje,of wandelen aan het strand :D

    xx


    everybody needs a song.

    Euhm, met .. iets gezelligs doen. Of eerst naar een film kijken en dan samen iets gaan eten nog nog eens weg gaan.
    Ofwel
    Een dagje naar zee gaan samen. (In de winter dan wel) En een strandwandeling maken dicht tegen elkaar aan ^^ en dan in de warmte iets gaan eten =']


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Euhm.
    Een etentje bij kaarslicht. Of een concert. Of een romantische strandwandeling. (:

    Een droomdate gebeurd vanzelf,zoiets moet je niet plannen.Maar als je met iemand bent van wie je veel houd,dan is het snel al heel mooi


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Een date met Tom op een mooi zonnig strand(H)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    op het strand naar de zonsondergang kijken (A) :P

    x


    sometimes I will run away !!

    Hand in Hand ovr het strand lopen en samen kijken naar zonsondergang. x3


    A. ikmisje.

    Uhm, Picknick bij zonsondergang en met veel kaarsjes, maar het gezelschap is belangrijker of niet?(K)


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    Op een onbewoond eiland. Met een paar chef koks. Dat op het strand, op een hangmat voor 2 al etend en gezellig kletsend naar de zons ondergang kijken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ehm.
    Naar een Discotheek met ze 2e? En dan daarna als het heel laat is naar het strand en daar een strandwandeling maken. En daarna sterren kijken. Dan als het al heeeeeeeeeel erg laat is terug naar huis gaan, en dat 'ie mij thuis afzet ofso? :]


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste