• Oké leute aandacht

    Dank je wel!

    ^^ Ik heb dus een nieuw ideetje, het kan standaard zijn ofso, of misschien komen sommige stukjes je bekend voor, dat kan, maar ik heb dit niet na geaapt ofso!


    Ik kijk in de spiegel, het enige wat ik zie is een gebroken jongen, de buitenwereld ziet het misschien niet, maar ik wel. Waarom is het niet mogelijk om op hem verliefd te wezen? Waarom is hij onberijkbaar maar misschien ook weer zo dicht bij? Zuchtend draai ik me weg van de spiegel en loop de badkamer uit, loop naar beneden en laat me met een zucht op een stoel vallen, mijn broer kijkt me raar aan, ik denk dat hij iets door heeft maar er gewoon niet naar durft vragen, trouwens, het antwoord zou hem toch niet bevallen.

    Bill en Tom zijn 16 jaar, Bill draagt een groot geheim mee, hij kan het aan niemand kwijt, hij durft het zelfs niet neer te schrijven, enkel in liedjes verstopt hij het, maar niemand, helemaal niemand die er iets van merkt omdat ze enkel denken dat Bill het allemaal gewoon uit zijn duim zuigt en niet zijn gevoelens neer pent. Bill zelf is van niet bepaald van plan om zijn geheim prijs te geven, zelfs niet aan zijn bloedeigen tweelingbroer, dat zou bij die laatste toch enkel tegenvallen omdat zijn geheim dan in diggelen valt.



    Nu is het misschien onduidelijk maar het word duidelijker na een paar delen in de serie, maar ik wil nu nog maar enkel weten of ik het wel moet doen, want als hij niet gemaakt word is het ook niet echt de moeite!


    deel1

    http://www.quizlet.nl/quiz/268880/how-do-you-meanits-my-secret/


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Doen,
    alleen doe ik geen series meer.
    Maar hij word vast en zeker goed gemaakt.