• Hii scheterds<3
    Nou, zoals sommige al weten is er vandaag een jongen van mijn school begraven enzoo en daar speelde ze Afscheid van een vriend van Clouseau. Ik had het liedje al is gehoord, maar in de vluchte en nu viel me op dat ik het eigenlijk wel héél erg mooi vond. Wat vinden jullie?
    http://nl.youtube.com/watch?v=lVexlnUT2Aw
    Ok Koen Wauters, de zanger zingt misschien vreselijk lelijk maar het gaat om het liedje zelf.
    xoxo'

    Vroeger was dat myn lievelingsliedje . :|
    Ik vind het nu stom ! : D
    En ik ben al 3 keer naar een concert van clouseau gegaan, omdat we vrij kaarten hadden. Maha, Annelies, Koen Wauters zingt niet slecht! : D
    die woonde vroeger naast een vriendin vn me ;D
    x(H)


    Some people make the world special just by being in it

    vind het niet zo'n mooi liedje xD


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik ben het beugehoort, net zoals alle liedjes van hun.
    Op de begrafenis van Kamil speelde I'm Sorry Mama van Eminem omdat dat zijn lievelingsliedje was, als ik dat liedje nu hoor krijg ik altijd tranen in mijn ogen.


    The soul needs autumn.

    Mijn god, dat wist ik niet, dat er een jongen is begraven op jou school <.< [/slaat zichzelf]
    Gecondoleerd.


    ok

    Ik ben het beugehoort, net zoals alle liedjes van hun.
    Op de begrafenis van Kamil speelde I'm Sorry Mama van Eminem omdat dat zijn lievelingsliedje was, als ik dat liedje nu hoor krijg ik altijd tranen in mijn ogen.


    Njhaa ik had het eigenlijk nog amper gehoord.
    Bij ons, voor Cyrus hebben ze ook Nickleback met If today was your last day gedraaid omdat hij zo'n grote fan van Nickleback was.
    @Mikadena
    Dankjouw;3

    Pfft, bij godsdienst moeten we in het begin van de les om de beurt een bezinning fzoo iets doen. En de laatste keer had iemand dat liedje gedraaid.
    Ik vind 'em wel mooi xD!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Práchtig, niet de zang. maar de tekst.
    (LL')
    nog sterkte, meisje.