• En ik heb het lekker niet over meself PUH x_x oke dat klonk stom maar goed ff serieus :

    misschien herrinneren jullie je nog dat topic over dat meisje uit mijn klas dat mij steeds sloeg : Susan.
    Nou dat kind stopte ermee en we waren weer gewoon friends. maar nu heb ik 2 vriendinnen waarmee ik en susan veel omgaan : Demi en Kristel. Maar Susan die doet like heel bazig over Demi en Demi mag van haar niet met mij naar de stad of wat doen want dan gaat ze rzie maken met demi x_x en ik vind dat like gestoord. en nu wil Demi eigenlijk geen vrienden meer met der zijn.
    en dan kom ik nu bij Kristel.
    Kristel heeft Susan nooit gemogen watn Kristel vind susan net zoals ik een leugenachtige Opscheppster. Kristel en Ik willen eigenlijk ook geen vrienden meer met susan zijn omdat ze roddeld over ons enzo. maar als we alledrie geen vrienden meet met der willen zijn heeft ze niet echt vriendinnen meer in de klas en is dat dan niet lullig ? x_x


    We can only learn to love by loving.

    Dat doet ze zelf.
    Dumpen.


    Uncontrollable.

    Eh, ze heeft het wel verdient,

    Dump haar maar


    Lisa&Rachel

    het is wel lullig voor haar, alleen ze doet het zelf. je kunt beter voor jezelf kiezen, in plaats van medelijden te krijgen over dat ze geen vrienden meer zou hebben.

    haha iedereen heeft het hier over dumpen. (: dat vind ik echt zo'n relatieterm.
    maargoed, daar heeft ze het zelf naar gemaakt. ik heb geen medelijden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Daar heeft ze het zelf naar gemaakt.
    Jammer dan.


    I do not hook up.

    Ze heeft het zelf gezocht. Pech voor haar? ><'!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Kijk, ik ga niet als de rest ff zeggen: "Stop de vriendschap blablabla."
    Misschien is ze onzeker en roddelt ze uit onzekerheid. En ik vind dat jouw vriendinnen zelf de ballen moeten hebben om te zeggen: "Ja dahaag ik ga lekker wel naar de stad."
    Ik denk dat dat kind wat dwarszit en ik zal haar als ik jou was vragen waarom ze zo doet. Ze heeft like haar kant niet verteld.
    En ALS het echt niet gaat moet je de vriendschap verminderen stap voor stap enz. Het is raar als je opeens genegeerd wordt door je BF's. EN ik zou alsnog wel normaal met haar omgaan. 1 moet de slimste zijn en niet gaan roddelen en op dit moment moet jij even die slimste zijn.

    Kijk, ik ga niet als de rest ff zeggen: "Stop de vriendschap blablabla."
    Misschien is ze onzeker en roddelt ze uit onzekerheid. En ik vind dat jouw vriendinnen zelf de ballen moeten hebben om te zeggen: "Ja dahaag ik ga lekker wel naar de stad."
    Ik denk dat dat kind wat dwarszit en ik zal haar als ik jou was vragen waarom ze zo doet. Ze heeft like haar kant niet verteld.
    En ALS het echt niet gaat moet je de vriendschap verminderen stap voor stap enz. Het is raar als je opeens genegeerd wordt door je BF's. EN ik zou alsnog wel normaal met haar omgaan. 1 moet de slimste zijn en niet gaan roddelen en op dit moment moet jij even die slimste zijn.


    Dude... ze is zeker niet onzeker x_x dat kind heeft een hele hoge dunk van zichzelf. en dat zegt Demi ook x_x maar ze negeert der dan en dan gaat ze weer zeieken enz.


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Dude... ze is zeker niet onzeker x_x dat kind heeft een hele hoge dunk van zichzelf. en dat zegt Demi ook x_x maar ze negeert der dan en dan gaat ze weer zeieken enz.
    Dudette! Ooit gehoord van een masker opzetten? Ik vind dat dat kind sterk laat zien dat ze onzeker is. Door je onzekerheid doe je net alsof je jezelf heel wat vindt.

    Dat is wel lullig..
    Kweni; jullie moeten haar is laten zien hoe het voelt om zo alleen te zijn. Zoals jij je hebt gevoeld. En daarna realiseert ze zich -misschien- wat ze je heeft aangedaan, en dan zien jullie wel (:
    Je bent veel te aardig; alleen zulke mensen denken hoe het dan voor die andere persoon is. ^^
    Lief van je. x


    Where there is a sea there are pirates...