• Nummero 2! Klaag lekker verder iedereen.

    Aangezien Q voor het grootste gedeelte bestaat uit menstruerende vrouwen, en menstruatie nu eenmaal geen ritje over de regenboog is, leek het mij wel interessant om een topic te openen waarin we kunnen klagen over onze pijntjes, ongemakken en de oneerlijkheid. Last van PMS en de daarbij behorende stemmingswisselingen en pijnlijke borsten, of hulp nodig met het aanpakken van het wassen van bebloede kleding? Zoek niet verder!
    De reden dat ik dit topic open, is omdat ik merkte dat ik zelf graag wilde klagen over mijn regels, en nog wat vragen had over hoe dingen aan te pakken, of puur om ervaringen uit te wisselen. Dus laat je gaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zo ziet dus de verpakking en het maandverband zelf uit. Dus ik ben benieuwd of het er ook uit ziet als ik het echt uit pak.



    Physics is awesome

    even MT. voor vanaf volgende maand zodat ik weer lekker kan klagen en doen ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik draag de hele tijd nachtverbanden met vleugels, gewoon voor de zekerheid.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Deze 9gag post though


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Deze 9gag post though


    Y u p

    Mijn cyclus is nu ineens weer normaal en ik had het niet verwacht dus ik werd ineens random tijdens mijn werk ongesteld was niet erg leuk


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben het vandaag geworden, maar ik slik sinds een week ook slaapmedicatie waardoor ik vaak echt 10-12 uur achter elkaar doorslaap en nu ben India bang dat ik giga ga doorlekken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Pfft, mijn ongesteldheid gaat binnen nu en een paar dagen beginnen. Ik voelde gewoon het moment vanochtend waarop de krampen begonnen en ik overvallen werd door een vermoeidheid.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben het nu al beu. Dit is dag twee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het zit er weer aan te komen. Alleen dit keer geen buikpijn, maar een zacht drukkend gevoel in mijn buik. En volgens de app "moet" ik pas donderdag ongesteld worden. Ben benieuwd.


    Physics is awesome

    PMSsssssssss.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb nooit echt last van PMS gehad maar donderdag en vrijdag was het EXTREEEEEEEEEEM. Ik ergerde me kapot aan alles en iedereen en ik wou gewoon alleen zijn want dan kon niemand me lastigvallen.

    En ik hooooooop dat ik vandaag ongesteld word en anders morgen (en ik heb een fucking regelmatige cyclus dus daar mag ik wel vanuit gaan), want ik heb een keer de pil vergeten en seks gehad OEEEEPSSSS

    Ik vroeg dus laatst trouwens mijn vriend of hij maandverband MET VLEUGELS mee wilde nemen met de boodschappen. Wat doet hij? juist, maandverband ZONDER vleugels.


    oi, suzy

    aah jongens na vier maanden mini pil ben ik eindelijk op het punt waar het spotten minder is geworden en mijn pukkels zijn weg en ik heb geen moodswings meer en de enige keer dat ik paracetamol aanraakte had ik oprecht koorts

    conclusie: kwaliteit van leven 10000x beter zonder ongesteldheid


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    aah jongens na vier maanden mini pil ben ik eindelijk op het punt waar het spotten minder is geworden en mijn pukkels zijn weg en ik heb geen moodswings meer en de enige keer dat ik paracetamol aanraakte had ik oprecht koorts

    conclusie: kwaliteit van leven 10000x beter zonder ongesteldheid

    PREACH. Al ben ik normaal zo zwaar ongesteld, dat ik nu eens in de zoveel tijd wat spot, maar hey, het is niet dat dat ineens ervoor zorgt dat ik daardoor niet kan doen wat ik wil. (Ben wel hormoonspiraalpersoon, maar heeft hetzelfde effect haha.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wiarda schreef:
    aah jongens na vier maanden mini pil ben ik eindelijk op het punt waar het spotten minder is geworden en mijn pukkels zijn weg en ik heb geen moodswings meer en de enige keer dat ik paracetamol aanraakte had ik oprecht koorts

    conclusie: kwaliteit van leven 10000x beter zonder ongesteldheid


    mini pil?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dropout schreef:
    (...)
    PREACH. Al ben ik normaal zo zwaar ongesteld, dat ik nu eens in de zoveel tijd wat spot, maar hey, het is niet dat dat ineens ervoor zorgt dat ik daardoor niet kan doen wat ik wil. (Ben wel hormoonspiraalpersoon, maar heeft hetzelfde effect haha.)

    ik heb het idee dat ik vast ook nog wel wat spotting zal hebben in de toekomst maar ik had een paar weken geleden nog dat ik anderhalve maand zo heftig aan het spotten was dat ik eigenlijk gewoon permanent die laatste dag van de ongesteldheid had waarin CONSTANT van die half bloederige afscheiding was weet je wel en ik ben vooral blij dat dat over is wat ugh, ik kon toen echt meteen vijf onderbroeken weggooien

    en de mini pil is een pil met alleen progesteron, geen oestrogeen. ik weet niet precies hoe het allemaal werkt in je lichaam, maar je moet hem iedere dag nemen (geen stopweek) en als het goed is krijg je dan een veel lichtere of helemaal geen menstruatie. Enige nadeel is wel dat voor vrouwen die regelmatig seks met (een) man(nen) hebben, je dus niet ongesteld wordt om te laten zien of je wel of niet zwanger bent als je een keer een pil vergeet. En veel vrouwen vinden het een eng idee om geen regels meer te hebben.

    Maar in alle eerlijkheid vind ik het echt HEERLIJK, want die hele hormooncyclus is er bij mij uit. Mijn hormoon drops voordat ik ongesteld werd waren dusdanig erg dat mijn mentale gezondheid er enorm onder leed, en nu ben ik gewoon van vrijwel al die klachten af


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.