• Voor de fans van Nightwish.
    Wat vind jij van de wisseling tussen de leadzangeressen?
    Had Tarja moeten blijven of is het goed zo, Tarja vervangen door Anette?

    Ikzelf ben er nog niet echt over uit. x)


    -

    ik vind ze beiden goed ^^
    dus ik weet het niet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik vind ze beiden goed ^^
    dus ik weet het niet


    Inderdaad, ik ook.
    Bye bye beautiful is natuurlijk wel geweldig. :'D


    -

    Nou, ik ben wel blij dat Anette er nu is. Natuurlijk is het anders met het grote stemverschil maar ze zijn nu een tamelijke nieuwe weg ingegaan en ik vind ze goed. Ik zal niet zeggen beter maar ze zijn nog altijd goed.


    Innocence.

    Nou, ik ben wel blij dat Anette er nu is. Natuurlijk is het anders met het grote stemverschil maar ze zijn nu een tamelijke nieuwe weg ingegaan en ik vind ze goed. Ik zal niet zeggen beter maar ze zijn nog altijd goed.


    Daar ben ik het wel mee eens, ja.


    -

    Tarja heeft een prachtige stem die wat meer bij het imago van Nightwish past. Maar aan de andere kant komt de warme stem van Anette heel mooi overeen met het Gospelkoor op hun nieuwe album.


    <i>'Ghehe. 356997165. °Overdose.</I>

    Ik vind Tarja eigenlijk beter, misschien ook omdat ik al aan haar gewend was en ik vind Anette iets meer pop, iets minder bij het imago van Nightwish passen. (maar de DPP blijft een supercd;))


    I am an idiot, I move.

    ik vind tarja beter.
    ze heeft een prach van een stem.

    ik vind tarja beter bij nightwish passen. :]

    Tarja heeft een stem die bij het mysterieuze van de groep past, vind ik. Aangezien ik van donkere, ietwat romantische muziek hou stem ik toch voor haar.
    But I wish Anette all the best.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze beiden goed, elk op hun eigen manier, want hun stemmen zijn namelijk totaal niet te vergelijken.
    Tarja is een sopraan, is klassiek geschoold (wat ze op haar eigen manier toepaste op en inpaste in de Nightwish-stijl) en heeft een zeer dramatische, romantische (en dan bedoel ik niet de hele verliefdheid-zooi, maar de stijl romantiek) stem. Anette is een mezzo-sopraan, heeft eerder een rock-stem en heeft altijd al in (cover)bands gezongen.
    Ook hebben de overige bandleden bewust gekozen voor iemand met een andere soort stem dan Tarja, omdat ze geen Tarja-kopie wilden.
    Dus hoewel het wisselen van lead-singer wel een zeer drastische verandering is, blijft Nightwish nog altijd dezelfde band.

    Tot zover mijn nog tamelijk beknopte uiteenzetting. Ik kan hier namelijk nog wel even over doorgaan, maar laat ik Quizlet dat vooral besparen. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind Tarje te opera-achtig. Ze kan wel zingen, maar Anette is naar mijn mening beter:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    had ik al een topic over. :')
    Maar ik vind Tarja beter ze heeft een stem die Nightish gwn nightwish maakt. Ze heeft een specialere stem mss een beetje opera maar dat maakt ze net zo goed. x3


    A. ikmisje.