• Heeee, ik wil even jullie wat vragen. Kijk, ik heb een heel lief vriendinnetje enzo, alleen ik voel alleen maar een sterke vriendschap meer niet eigenlijk, en een vriendin van me die heeft daarstraks gezegd verliefd op me te zijn, en de jongen waar ik wél verliefd op ben is ook op mij en hij vroeg of ik voor hem zou vreemd gaan, en ik zei misschien wel, maar nu weet ik dus zó niet meer wat te doen, want uit maken durf ik niet, ik wil haar niet kwetsen, maar zo doe ik alleen maar mezelf pijn.

    <3xo. Naomy


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je moet doen, wat voor jou het beste is, je moet wel rekening houden met anderen, maar je mag jezelf niet vergeten natuurlijk

    Je moet doen, wat voor jou het beste is, je moet wel rekening houden met anderen, maar je mag jezelf niet vergeten natuurlijk


    Maar ik weet dus totáál niet hoe ik het zou moeten aanpakken ><


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik denk dat het het beste is dat je met je huidige vriendin breekt. Je voelt toch niet meer dan vriendschap. Geen verliefdheid dus. Als je het niet doet word het een rit zonder einde.
    Over die jongen en dat meisje moet je zelf wel oordelen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, dat ben ik nou helemaal met haar eens!
    Als je echt niet meer voelt, hou je haar eigenlijk aan het lijntje...


    Your make-up is terrible

    Ik denk dat het het beste is dat je met je huidige vriendin breekt. Je voelt toch niet meer dan vriendschap. Geen verliefdheid dus. Als je het niet doet word het een rit zonder einde.
    Over die jongen en dat meisje moet je zelf wel oordelen.


    Maar dat breken is dus het grootste probleem, ik wil haar niet kwetsen en haar zeker níét kwijt als gewone vriendin =(


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    Maar dat breken is dus het grootste probleem, ik wil haar niet kwetsen en haar zeker níét kwijt als gewone vriendin =(

    Ja, dat moet je voor jezelf afwegen. Jullie vriendschap kan voor haar net zo sterk zijn als voor jou, zodat je haar niet verliest. Of ze wilt niets met je te maken hebben, of ze blijft een gewone vriendin.
    Maar zoals Lisa al hierboven zei; je moet denken aan de gevoelens van anderen, maar ook aan die van jezelf.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    je moet je hart volgen


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik weet niet.. Sterkte!


    I don't need words to feel those lips.