• Wat is nu eigenlyk de fanactie voor TH op 13 juli ?
    Of is er nog geen ? Zullen we afspraken dat we allemaal een Q op onze arm of voorhoofd zetten ?
    x

    DIE ACTIE HEB IK BEDACHT xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    die topic van mij noemt: Dit gaat ook over 13 juli :D

    en daat heb ik ook voorgesteld op een Q te zette


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    die topic van mij noemt: Dit gaat ook over 13 juli :D

    en daat heb ik ook voorgesteld op een Q te zette


    Oeps ! .. :$
    Sorry .. :$

    :P

    Als je Joepie leest weet je dat je daar kei lang actie's naar konsturen enbinnekort komt de beste actie in joepie:)

    Njah heb dital 1000X gezegd maarjah wie luisert er nu naar mij?

    Xxx

    jaa, doe de ballonnen bij geh. ik maak er wel een site van, probeer ik althans, en dan kan je het even door sturen naar iedereen.XD


    You'd took my breath but I'll survive.

    die topic van mij noemt: Dit gaat ook over 13 juli :D

    en daat heb ik ook voorgesteld op een Q te zette


    Oeps ! .. :$
    Sorry .. :$

    niet dat dat erg is maja se xD
    tis nu zo e xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De Gänsehaut actie!
    Een A4-blaadje meeoden waar gewoon Gänshaut opstaat ( best maken viaa de pc! ;) )


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    kheb gehoord da we bij geh allemaal balonnen moeten laten vliegen(yeah)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ALLEMAAL BELLENBLAAS MEENEMEN EN BELLEN BLAZEN OP HET LIEDJE 1000 MEERE EN ALS ZE DAT NIET SPELEN OP EEN ANDER LIEDJE. OF ALLEMAAL IETS MEENEMEN DAT LAWAAI MAAKT EN ALS ZE BEGINNEN TE SPELEN BEGIN DAN OOK LAWAAI TE MAKEN. IS DAT GEEN GOED IDEE?


    x DropDeadShiit <3

    Jawatte,,,,veel actie's dus xD
    maar mag je een bellenblaas wel meenemen naar binnen? :o
    want je mag aand rank meedoen,,dus ik denk dat die bellenblaas ni binnen gaan mogen!
    alle kwee ni hoor...


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ja volgens mij heb je gelijk CatNini .. Dat dat gewoon niet binnen mag :S x


    Tanya is de beste.

    ALLEMAAL BELLENBLAAS MEENEMEN EN BELLEN BLAZEN OP HET LIEDJE 1000 MEERE EN ALS ZE DAT NIET SPELEN OP EEN ANDER LIEDJE. OF ALLEMAAL IETS MEENEMEN DAT LAWAAI MAAKT EN ALS ZE BEGINNEN TE SPELEN BEGIN DAN OOK LAWAAI TE MAKEN. IS DAT GEEN GOED IDEE?
    Nee, beide niet. Bellen blazen deden we ook in Nederland, dat doe je niet 2x. En die ander, dan hoor je toch geen muziek, en daar gaat het juist om, dat je het wel hoort..


    You'd took my breath but I'll survive.

    Jawatte,,,,veel actie's dus xD
    maar mag je een bellenblaas wel meenemen naar binnen? :o
    want je mag aand rank meedoen,,dus ik denk dat die bellenblaas ni binnen gaan mogen!
    alle kwee ni hoor...

    Volgens mij is werchter boutique niet binnen maar buiten hoor of doe ik nu dom? xD

    owow ik weet ze!!

    WB ACTIES x3



    Haaay TH fans <3
    Ga jij naar werchter Boutique om Tokio Hotel aan het werk te zien, en zou jij hun graag op een speciale manier willen bedanken dat ze weer naar ons landje komen? Wel, doe dan mee met onze actie de TTHA!

    Wat is de bedoeling van onze actie?Tokio HOtel te bedanken voor hun komst naar belgie!

    Hoe werkt onze actie?
    Als het gedaan is en bill voor de 1ste x Danke Schön zegt dat wij dan op de melodie van Reden van Tokio Hotel onze versie beginnen te zingen .. onze versie gaat zo ( het is op het refrein van reden)

    We looove Tokio Hotel
    is op de zin -> wir wollten nur reden

    Oh yeah thanks to come
    Is op de zin -> und jetzt liegst du hier

    We can not live without you , without you
    is op de zin -> und ich lieg daneben, reden

    Als je iets niet snapt dan vraag je het maar ..

    En print het af leer het uit je hoofd maakt niet uit zolang je het maar kent , veel succes!

    voor iedereen die naar wercher boutique ga ....

    zou het geen goe idee zijn om als Bill zing tijdens "schrei" of "scream" da we tijdens "shut up" of "und jetzt schweig" niets meer zeggen... da iedereen zo méga stil is ...



    we hebbn et fantastisch idee om e blad met daarop in het groot zwart GÄNSEHAUT op sgryvn en als bill monsoon of durch den monsun begint te zingn , stekn we die papiern in de lucht ^^


    as ge et een goe idee vind laat et mij weten en stuur et idee door naar alle TH fans !

    dankje !
    en tot op WB !!










    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....