• Hoe zouden je ouders reageren als je met één van de jongens van TH thuis zou komen. En zeggen dat het je vriend is?


    Think before you act.

    Me ouders zouden het super vet voor me vinden, maar me broertje zou zichzelf in zijn kamer op sluiten :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    als ik met de bill thuis zou komen zou mijn ma zeggen. ik wil eerst weten of hij goed kan zoenen anders mag je niet met hem om gaan?
    gewoon eng man!
    mijn ma is gestoord!


    i like cookies :Y)

    ^^
    Me Ma zou daar geen probleem van maeken,,
    M'n Pa zou zeggen van;; moe da nu zukken verwijfden?! ( Ö dan sla ik hem dood!) en voor de rest zou hij er zich ni te veel van aaantrekken peis ik...xD


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    haha, ik vertel altijd tegen mn ma over welke auto ik en Bill later gaan kopeu, en hoe onze kindjes gaan noemden.. xD en laatst zei ik tijdens het eten: Als Bill op bezoek komt, dan gaat ge tog wel zn lievelingseten klaar maken e? aleeja, kwestie van een beetje een goede indruk..

    ze zouden er totally nix op hebbe xD ik ga later toch in Magdeburg gaan wonen (geen lol, I love that cityy!! x3) wnt het is tog mijn leven ha ^^

    ik val zowiezo op jongens met zwart haar en piercings nzo.. dus dat zijn ze wel al gewend, dus van Bill zouden ze niet egt versgieten x]

    mijn moeder boiet het niet hoe mensen dr uitzien, als ze maar lief zijn



    (bericht aangepast door een moderator)


    You'd took my breath but I'll survive.

    Mn broer zou me kij hard uitlachen, hij heeft namelijk iets tegen Th. Maar m'n ouders zouden er niet echt een probleem van maken denk ik...


    It's all for you, my butterfly.

    mijn broers zouden zich rot schrikken *om het haar dan hea*
    maar verder weet ik niet ik ga met zoveel jongens om *als vrienden hea*

    euhmm I dunnoo....euhmm gwn vn joah t is un jongen enzoo joah broemd en bn dur fan van enzoo maah ze zullen er (denk ik)niks op tegen hebben fzo


    Why don't you break my heart

    ik denk dat ze het niet leuk vinden!


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Ik ga er gewoon van uit dat het gaat gebeuren :P
    Oké, Mijn ouders zouden heus wel blij reageren ze willen het allerliefst; DAT IK GELUKKIG WORD! Met wie dan ook, Maar natuurlijk moet de klik tussen mijn ouders en Hem ook wel goe gaan hé;) Maar mijn ouders zullen het heus niet erg vinden;)


    xxx


    Love is in the air'<3

    als da zou gebeure word mijn papa zot en ons mama zou blij vo mij zijn ^^


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    mijn oders zouden hem het huis uit trappen

    Mijn papa zou Bill heel veel klusjes laten doen, en hem constand pesten

    en men ma zou hem dwingen om nederlands te leren, maar ze zouden het niet erg vinden

    Aangezien ze weten dat de kans dat ik met Bill krijg 0.0000000000001 is
    XD (eigenlijk best nog veel)

    Mijn ouders zijn nogal ferm tegen piercings..dus ik denk dat ze niet echt enthousiast zullen zijn in het begin. Maar dan draaien ze wel bij en geven hem toch een kans *mijn ouders zijn redelijk open-minded*

    Nou dat word te erg.

    mijn vader heet ook bill en hij zei laatst nog tegen mij als jij ooit met die th aap thuis komt zet ik hem persoonlijk buiten en vertel hem even dat er maar 1 bill in het huis is en dat ben ik xD.

    haha nee ik zal wel zorgen dat mijn vader er niet is mijn moeder is daar neit zo moeilijk in maar ik zorg wel dat ik alleen ben met tom xDxD