• Hoe zouden je ouders reageren als je met één van de jongens van TH thuis zou komen. En zeggen dat het je vriend is?


    Think before you act.

    Ik denk niet ze het erg vinden, xD Misschien eerst raar kijken, maar ze zouden het niet verbieden ofzo. :D:Y)

    Ag, mijn moeder kan het niet schelen met wie ik thuis kom volgens mij..
    ALs het maar geen loverboy of een kamper is..
    XD


    AAP

    mijn zusje gaat janken omdat zij hem ook wil mijn vader zou misvormd duits tegen hem gaan lullen en mijn moeder zou het leuk voor mijn vinden behalve als het tom is want die neukt iedereen plat letterlijk geciteert


    Sick and tired of needing your affaction

    geen idee:O denk dat ze het wel leuk zoude vinden.. marr gebeurt tog niet;)


    <3

    Ze zoude me niet eens gelove xD
    zij wete ook wel dat ik veel te veel fantasiie hebb xD

    dat gebeurt dus nooit, zoals vele'n zeggen! maar men ouders zouden er niets op tegen hebben! raar he! ze vinden die gasten best ok!
    x

    myn mama zegt altyd: het maakt mij niet uit met wie je thuiskomt, zolang je maar gelukkig bent en dat telt dus ook vo TH(allé bill xD).

    en myn pa, ja myn pa, een goeie vraag!! die zal da ook ni zo erg vinden zeker =D

    mijn moeder zou het niet zo erg vinden denk ikxD


    You've got all the right moves.

    zolang het Bill of Gustav is vind ze het niet erg :P 1. Mijn moeder houd niet van dreads 2. Georg ik te oud :P

    1. Ze weet dat ik Bill leuk vin
    2. Gustav vind ze zelf wel leuk XD:P

    Bij Bill:
    Als Bill binnen komt en zich natuurlijk heel lief heeft aangekleed, is het echt zo'n blik:S:8 Dan vertelt Bill iets over zichzelf enzo, enzo, enzo.. Dan roept mijn vader me apart en is het dit antwooord: (N)

    Bij Tom:
    'Wie of wat ben jij?!' :8 Uiteindelijk ziet hij natuurlijk wel dat het Tom is, maar aangezien ik hem heb verteld over zijn playerstatus is het net als bij Bill: (N)

    Bij Georg:
    Die zal hij wel ff galanter vinden, denk ik.. Maar als mijn pa erachter komt dat hij 21(!) is, moet ook die relatie snel verbroken worden, denk ik:((

    Bij Gustav:
    Gustav is echt zo'n jongen volgens hem die lekker normaal, sportief enz. is. Maar 1 probleem; IK VAL NIET OP GUSTAV ()


    I want my bloody cheese now!^^

    Bij Bill:
    Als Bill binnen komt en zich natuurlijk heel lief heeft aangekleed, is het echt zo'n blik:S:8 Dan vertelt Bill iets over zichzelf enzo, enzo, enzo.. Dan roept mijn vader me apart en is het dit antwooord: (N)

    Bij Tom:
    'Wie of wat ben jij?!' :8 Uiteindelijk ziet hij natuurlijk wel dat het Tom is, maar aangezien ik hem heb verteld over zijn playerstatus is het net als bij Bill: (N)

    Bij Georg:
    Die zal hij wel ff galanter vinden, denk ik.. Maar als mijn pa erachter komt dat hij 21(!) is, moet ook die relatie snel verbroken worden, denk ik:((

    Bij Gustav:
    Gustav is echt zo'n jongen volgens hem die lekker normaal, sportief enz. is. Maar 1 probleem; IK VAL NIET OP GUSTAV ()


    Dit moest er nog bij:
    ..En ik hou ook niet van types áls Gustav(A) Zoo, dan weten jullie dat:P

    X'jes Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Moést het ooit gebeuren

    bill:omg gij komt mee een wyf naar huis :@
    tom:njah goe voor u zekrs is toch zo weer uit :S
    gustav:ge haalt dr toch nog de goeie uit x)
    georg:dunn'Oo

    Mijn vader= Nou haal dat verwijfde mensje hier weg!
    Mijn moeder= Stom kind, dat je nou al iemand vind die van je houd, echt ongelofelijk, hij komt hier nooit meer binnen!
    Mijn zus= What the fuck?? Als hij hier niet meteen weg is smijt ik een steen naar zijn hoofd!

    k denk nie dt me ouders het erg ofzow vinde k bedoel je mag tog zelf wete wie je leuk vind eah.
    maar ze zoude me eerst wel raar aankijke:| xD

    ja zo van O.o dan O.^ dan -_- daarna -_-'' xD

    Kan je mij jou gebarentaal uitleggen? (cat)

    ja hooor ;D
    O.o < -_- (foutheid) -_-'' (Extreemefoutheid)
    PERFECTE UITLEG ;D

    Muahahhahaaaa (dance)


    I recycle my thoughts.

    Ze zouden er niks tegen hebben als ik met iemand als Tom zou thuis komen [ dat zijn ze toch al gewoon ] & Gustav en Georg zijn nog redelijk normaal.
    Ma bij Bill zouden ze toch ff verschrikken mijn mama waarschijnlijk zo: 'Hij is wel ... apart :8 '