• Wel, eigenlijk al sinds gisteren! Ik wist dat het ergens in maart was, maar dacht wat later dus vind het best sneu dat ik mijn echte Q-verjaardag gemist heb...

    Hoe lang zitten jullie hier al?

    Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik hier dus gewoonweg ben opgegroeid? Tien jaar geleden was ik dus maar 13 en nog zo jong en naïeve en nu sta ik op het punt mijn tweede masteropleiding af te ronden en werk te gaan zoeken (nu ja, eerst misschien maar eens beginnen met mijn masterproef te schrijven). #wow

    Ik wil Quizlet toch even bedanken om er gewoon altijd te zijn. Ik heb een relatief zorgeloze jeugd gehad, maar toch was het fijn om hier gewoon de kleine alledaagse frustraties kwijt te kunnen. Daarnaast heeft Quizlet me ook echt een boost gegeven in mijn eigen schrijversvertrouwen en heb ik ook gewoon erg veel geleerd. ♥

    TAART VOOR IEDEREEN


    The soul needs autumn.

    Holy guacamole, je bent al een decennium lid. Als dat niet indrukwekkend klinkt, dan weet ik het ook niet. Een heel fijne, beter-laat-dan-nooit Q-verjaardag toegewenst! *O*


    She's imperfect but she tries

    Nice! Dat is echt al heel lang! Ik zit hier nu een ruime 7 jaar.


    26 - 02 - '16

    Wauw dat is lang! Gefeliciteerd! *O*
    Ik zit hier 7 jaar.

    Leuk om te horen! Er kan veel veranderen in tien jaar, right? (krul)

    Ik registreerde me hier op 31 Augustus 2008. Dusss.. zit hier ook al bijna 10 jaar. Ik herinner me nog zo goed dat heel Q hier vol stond met Tokio Hotel eNN brEez@hh-tAaall en een overschot aan emoticons. Ik snapte nooit de appeal van TH maar ik weet nog dat ik het toen al zo leuk vond hier op het forum. Voor mij heeft het mijn vertrouwen in mijn schrijfskills ook een enorme boost gegeven. En ondanks dat ik een hele tijd weg ben geweest en pas sinds een maand of twee weer actief ben hier, heb ik het altijd heel chill gevonden hier.

    Q is een fijne site! (:


    ars moriendi

    Gaaf! Ik zit er nu twee of drie jaar ik weet het echt niet.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd! Dit topic herinnert mij eraan dat ik gisteren ook 10 jaar op Q zat en dat ik dat dus compleet vergeten was (cat) (cat)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Gefeliciteerd! Dat is behoorlijk lang. Het lijkt mij wel vreemd als bepaalde mensen waar je mee om gaat weggaan? I mean, doe mensen die er toen waren zullen er nu niet allemaal meer zijn, waarschijnlijk bijna niemand zelfs. Maar toch heel erg gaaf!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Woeh gefeliciteerd!
    Ik zit hier straks in juni 8 jaar en ik was 14 toen ik hier net kwam.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gefeliciteerd!!


    And then we'll see it.

    Wajo, congratz!
    Ik zit hier al zo'n 9 jaar met breaks er tussen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wow, gefeliciteerd! Dat is echt een hele tijd!
    Nu voel ik me al helemaal een noob. :')

    Damn, dat is echt al lang. Gefeliciteerd!
    Ikzelf zit inmiddels al iets meer dan drie jaar op Q, geloof ik.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2018 - 21:47 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Aaah, gefeliciteerd! Mijn q account is pas de helft van dat, maar ik vind vijf jaar ook al best lang. Ik ben blij dat je er nog steeds bent!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteerd!
    Ik zit hier ondertussen al 5 jaartjes, dus sinds ik 12 was hahaha.
    Ook al lang vind ik, al dan wel met breaks.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Wohooooo feest.
    Ik inmiddels 7 haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan