• hee hier kan je je moppen en geinige dingen neerzetten!!! veel suc6


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    voorbeeld: 2 oenen lopen naast elkaar en vraagt de 1tegen de ander mag k in het midden lopen en...de volgende moet dan een cijfer gevn en self ook weer een mop vertellen oke??:)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    7.5 twee eieren zitten in een pan zegt de een het word hier wel een beetje heet zegt de ander word je hard van.

    8 :P
    Ken mijne eindelijk terug, na 5maanden :X
    - ...2muffins zitten in de oven, zegt de ene: AAH!! We zitten in de oven!! zegt de andere: AAH!! Ne pratende muffin!!...
    dom hé xD


    Don't be a drag, just be a queen.

    7.

    Er waren 3 oenen. De 1e kon alleen jah zeggen, de 2e alleen met mes en vork en de 3e alleen holadië.

    Toen kwam de politie. Die vroeg: Hebben jullie een vrouw vermoord? De 1e oen antwoorde jah. De politie vroeg hoe dan? De 2e oen atwoorde met mes en vork. De politie zei en nu gaan jullie de bak in. De 3e oen zei holadië.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    9.
    op een avond is een klein jongetje alleen thuis. Opeens gaat de telefoon de jongen neemt op en hoort: "ik ben het spook met de bloedende vinger en ik ben nog 2 huizen ver van jou.Het jongetje word nu heel bang en een tijdje later gaat de telefoon weer en het is terug het spook met de bloedende vinger en ik ben nog 1 huis ver van u.Een tijdje later gaat de bel.Het jongetje doet open.Spook:ik ben het spook met de bloedende vinger.Hebt u een plakkertje??


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    7.5

    2 mannen zitten op café, alletwee dronken en ze zitten op te scheppn over alles wat ze al gedaan hebbn en wat ze kunnen enzow. Een tijdje later gaan de mannen een weddenschap met elkaar aan
    man 1 "weet je wat ,we gaan sevens beiden naar buiten, gaan in het midden van de straat staan, wachten tot er een auto aankomt, en dan houden we die tegen met 1 hand, en heffen we die op. Degene die dit niet kan trakteert de ander een rondje."De andere man gaat hiermee akkoord, en samen strompelen ze naar buiten.
    De eerste houdt daadwerkelijk een auto tegen die in volle vaart op hem afgereden komt en heft hem op. De tweede man probeert hetzelfde maar wordt genadeloos omver gereden.
    Hierop strompelt de eerste man terug naar binnen en zet zich terug aan de toog.
    barman : "verdomme superman , wat kun je toch een klootzak zijn als je zat bent !"


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]