• Wat vonden jullie van de TMF-Awards dit jaar? Ik persoonlijk vond ze vreselijk...Het kan gewoon niej dat Tokio hotel van Enrique Iglesias heeft verloren..Miss is er wel gesjoemeld met de Punten, want het was wel erug toevallig dat Enrique aanwezig was en toen ook won! Verder vond ik ook dat er te veel NL was....(typing:S

    ik vond er niks aan dit jaar nu heb ik gewoon tijdverspilt serieus ik schrok me rot toen ik hoorde dat enrique had gewonnen.:S

    het ergste is nog in belgie waren ze 4 keer genomineerd en hebben ze alle 4 de awards gewonnen en in nl waren ze maar 1 keer genomineerd en die hebben ze niet eens gewonnen:S

    en wat valerio dan zei zijn er nog TH fans in de zaal aaaaah!! en dan zegt ie nou jammer dan ze zijn er niet....

    ben blij dat ik geen moeite heb gedaan om kaartjes te winnen want dit was het allerslechste TMF award nl jaar ooit


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    jaa, het lijkt echt alsof TMF TH haat!:8

    meende gele da da th ni gewonne eeft!:|:|:(:(:8:8:S:Skzen zelf in belgie na de tmf gweest en dar ebbe zi idd 4 op 4 gwonne...


    HaveFun!

    ik vintt egtt stomm van valerioo!!
    en over die dvd
    die ghaa ik ckrr van m lene!!
    nou kan je m krijgee ookkk!!
    en idd ergg fake da TH nie hefftt gewone
    en wrom is eiglijkk belgiesche en nederlandse tmf awards gescheidenn??


    HenkAddicted <33

    geen idee... maar ik ben daar geweest en daaar was t wel vet XD

    ik lachte me kapot toen valerio da zei... ik wist allang da ze neij kwame maar idd beetje vreemd da enrique won ',:-| naja...

    maar de rest was echt vet!! (yeah) alleen op het eind gaven Nick en Simon zowat een heel concert :|

    echt BORING!!! ik ben maar weggegaan XD

    maar wel kut: ik ben me pinpas + id kwijtgeraakt :S:S:S:S echt kut!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    TE SAAI. x']

    x


    en wrom is eiglijkk belgiesche en nederlandse tmf awards gescheidenn??

    als da bv in nederland alleen is dn moete wy elemaal na nl gaan?


    HaveFun!

    hbn ze geen award gekregen..? oeii. das errug!! ik was ook in tmf awards geweest,ma dan in belgië en ze hbn 4 awards! en ik hb tom's hand aangeraakt!! kmeen het! en die waren supper zacht!!!!

    Kvond ze echt slecht!

    Maar TH had geen award omdat ze in Frankrijk zaten -.-' Tss, echt DOM. En dan geven ze de award maar aan Enrique he? ;l Iets waar ik het niet mee eens ben trouwens. Ze hadden die award gewoon kunnen bewaren toch? xp


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    jah idd...
    en anders gingen ze toch gewoon naar hun toe?? vorige jaren maakten ze nog zo'n filmpje van bedankt, maar we kunnen er niet bijzijn...

    zo stom!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    K vind Enrique vrij goed ma k bedoel. TH had diene Award echt moete winne want ze zijn wel veeeeeel beter lol. Ach ja, als ze maar veeeeeeel concerten geven en CDtjes maken:P:P

    Ik ben het met jullie allemaal eens, maar over de rest? Er was dit jaar wel erug veel NL bij :S (Jan met zijn debiele blaadjes :S) Maarre, gaan jullie vanaaf naar de MTV-EMA's kijken?

    In België was het wel allemaal keigoe, alles was rond TH...En hoe goe ze wel zijn enz :D
    En toen ze optrede zei de vj: Hier zijn de absolute toppers van dit najaar (fzoiet) Hier is Tokio HOtel!!! :P
    En ze hebbe dus 4 awards gewonne! xD
    TWs Af!


    everybody needs a song.

    heey naamgenoot.. ik heet ook liz, maar ik moest het afkorte, was al bezet ¬¬
    maar ik vond dat tmf awards sucked in vergelijking met de mtvawards die waren zo gaaf... tokio hotel, 30 seconds to mars, my chemical romance... zo veel beter dan al die nederlandse sterren. een paar waren er wel leuk mar ze hadden alleen enrique englesias en en nog een paar, niet veel soeps!
    MTV AWARDS WAS KEIVET.. lachen om een stoned amy winehouse en rocken op tokio hotel

    heey naamgenoot.. ik heet ook liz, maar ik moest het afkorte, was al bezet ¬¬
    maar ik vond dat tmf awards sucked in vergelijking met de mtvawards die waren zo gaaf... tokio hotel, 30 seconds to mars, my chemical romance... zo veel beter dan al die nederlandse sterren. een paar waren er wel leuk mar ze hadden alleen enrique englesias en en nog een paar, niet veel soeps!
    MTV AWARDS WAS KEIVET.. lachen om een stoned amy winehouse en rocken op tokio hotel