• die niet spamt?
    Ja, sorry, ik heb mezelf beloofd om hier niet meer op het forum te komen. En ja, ik kom, zie ik al die onnozele topics O.o Dude, is er dan écht niemand die nog normaal is gebleven ofzo?
    Ik word hier niet goed van, en een grote actie verzinnen zou denk ik best een goed idee zijn. Alleen moeten er wel veel mensen meedoen.
    xoxo


    ok

    (...)

    echt wel --'
    zo zijn gewoon alles om zeep aan het helpen en wij zijn er dan de dupe van ><

    Ik heb medelijden met Rutger. Betaald hij hiervoor elke maand ik-weet-niet-hoeveel geld voor?
    x.


    ok

    (...)
    Het zijn gewoon een Stelletje Noobies ;3


    Nee! Noobz rocken. Het zijn idunoo alles behalve noobs Ô


    Kind.

    (...)

    Nee! Noobz rocken. Het zijn idunoo alles behalve noobs Ô


    Nou ik vindt Noobies niet 'Rocken' ;D
    Mijn mening,niet boos worden ;D want als sommige nu iets zeggen krijgen ze de spammers op hun dak van 'Ach houd toch je bek,bitch!' & dat berichtje hier dan 20 miljoen x staat.niet dat jullie -Wijst naar de gene in deze topic- spammers zijn,maar er kan er zo een tussen zitten.

    (...)
    Ik heb medelijden met Rutger. Betaald hij hiervoor elke maand ik-weet-niet-hoeveel geld voor?
    x.


    echt wel ><
    ik hoop dat het het hier vlug/ooit nog normaal wordt, want is gewoon té erg

    x.


    You're a star in heaven.

    Het komt heus wel goed. Iedereen gaat het inzien, en degene die dat niet doen, zijn binnen de kortste keren wel weg. Of omdat ze het niet meer leuk vinden, of omdat de mods na twee weken het gezeik met hun zat is.