• Ik was vanochtend muziek aan het downloaden en dan loopt limewire vast sluit limewire af wil het opnieuw opstarten doet ie dus niet sluit de computer normaal en rustig af wil de computer weer aanzetten doet hij het weer niet. Alleen door dat kut Limewire, 1 dagje is Onecare verlopen en m'n hele computer slaat weer ophol alleen omdat ik een nieuw liedje aan het downloaden was! =.=

    Dat light hopelijk toch niet aan mij?

    ik heb er geen last van?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij mij werkt Limewire ook niet meer maar ik heb nu Frostwire, dat is heel hetzelfde alleen de naam is anders en het is ook gratis te downloaden op internet


    But love's a malady without cure

    xLoveIsDeadx schreef:
    ik heb er geen last van?


    Ik download vast de verkeerde liedjes -.-

    Kheb gister ook wat gedownload,nergens las van 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Soliloquy schreef:
    Kheb gister ook wat gedownload,nergens las van 0o


    Het is ook niet bij alle liedjes alleen vaak bij liedjes die zo geschreven staan:

    just dance lady gaga

    en als je het dan download komt er een medlig van , bv trojaans paard =.=

    Limewire stinkt, het vind ook niet eens alle muziek.


    Niet geschoten is altijd mis..

    xSamantha schreef:
    (...)

    Het is ook niet bij alle liedjes alleen vaak bij liedjes die zo geschreven staan:

    just dance lady gaga

    en als je het dan download komt er een medlig van , bv trojaans paard =.=

    dan moet je die gewoon niet downloaden. die zijn niet te vertrouwen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xSamantha schreef:
    (...)

    Het is ook niet bij alle liedjes alleen vaak bij liedjes die zo geschreven staan:

    just dance lady gaga

    en als je het dan download komt er een medlig van , bv trojaans paard =.=

    Trojaans paard..? :')
    Je moet ook niet dingen downloaden die precies je zoekopdracht zijn, zoals just dance lady gaga als je dat hebt ingetypt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    mijn broer heeft mij altijd gezegd dat ik de liedjes die ik download op limewire ui de map moet halen waar ze in komen te staan zodra ze gedwonloaded zijn dan is de kans op virussen kleiner


    You're a star in heaven.

    heel veel virrusen komen door dat programmam ik zou zeggen neem een ander muziekprogramma . Zelf gebruik ik Ares . dat lijkt op limewere alleen heeft minder virrussen


    .

    ik heb Shareaza en nog geen probleem mee gehad ^^ misschien zou je die is moeten proberen :)

    (trouwens waarom jij niet op msn zijn?!)


    Nvt

    Ik heb echt nergens last van 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ff een tip je hebt een paar waar de naam die je opzocht staat met 'greatest hits', 'unreleased' 'gewoon alleen een gedeelte van de naam' en nog een paar [meestal de bovenste] dat zijn allemaal virussen ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Trojaans paard..? :')
    Je moet ook niet dingen downloaden die precies je zoekopdracht zijn, zoals just dance lady gaga als je dat hebt ingetypt.


    idd, en het trojaanse paard is een virus dat je bankrekening hackt ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    xSamantha schreef:
    (...)

    Het is ook niet bij alle liedjes alleen vaak bij liedjes die zo geschreven staan:

    just dance lady gaga

    en als je het dan download komt er een medlig van , bv trojaans paard =.=
    Als het een liedje is staat er onder altijd hoe lang dat het duurt anders is het een progamma/virussen,...


    Only losers can act the way you do