• Ik kan nogsteeds gee nfoto's in het fotoboek plaatsen. Wel plaatjes. Maar geen foto's. Weet iemand hoe dat kan? Of kan het worden opgelost?


    Music is the new sex

    neej srry
    vraag ik mezelf ook af
    mr misschiem komt het omdat er alleen jpg bestanden kunen
    en fotos misschien (sommige ) dat niet zijn/?

    Nee, maar dan moet je ze op Picasa zetten, en dan opnieuwe opslaan, dan zijn het wel jpg.


    AAP

    Het zijn ook jpg betsanden. En ze zijn ook niet groter dan het toegestaande. Ik snap er niks van en vind het ook vet(..)>.<


    Music is the new sex

    ik kan ook geen foto's meer toevoegen.. ze zijn allemaal jpg bestand maar elke keer als ie gaat laden krijg ik zo'n wit scherm..


    Je moet worden wie je bent.

    zet ze op tinypic.com
    en dan terug opslaan, als dat niet lukt, zeg me dan gewoon de links van de plaatjes, en dan doe ik de rest wel =]

    bij mij lukt da wel:O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik kan ook geen foto's meer toevoegen.. ze zijn allemaal jpg bestand maar elke keer als ie gaat laden krijg ik zo'n wit scherm..


    Dat heb ik dus ook...


    Music is the new sex

    dan moeten ze kleiner als formaat gemaakt worden dan zijn ze te groot niet bestand formaat maar de maat van de foto zelf. de omtrek snapen jullie het nog? nee. vraag maar in men gb!


    http://dwergiie.blogspot.com/

    misschien omdat het geen jpg formaat is

    Nee, maar dan moet je ze op Picasa zetten, en dan opnieuwe opslaan, dan zijn het wel jpg.

    Dan lukt het bij mij ook niet :S


    Sweet dreams will come true.

    bij mij werkt het hoa :S

    gewoon zo'n programma als paint gebruiken en als jpg. opslaan en daarna in fb zetten, het moet mogelijk zijn.


    Ligt and Darkness are both very different..

    gewoon zo'n programma als paint gebruiken en als jpg. opslaan en daarna in fb zetten, het moet mogelijk zijn.

    Doet ie niet.


    Music is the new sex

    hmmm... probeer es via een ander comp, miss dat het aan je comp ligt.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mijn foto's zijn jpg en ze zijn kleiner dan 2MB en toch kan ik geen nieuwe foto's uploaden :(
    Vervelend!