• Hoi!
    Ik verveel me xD
    Dus wou ik even vragen of iemand een hele mooie quiz weet die ik kan lezen :3
    Noujaaaaa, ik hoor het wel ^^


    Twincest Dominated our world. x'3

    hooi miss die vn mij(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hooi miss die vn mij(A)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Doe die van mij ;)

    Die zijn héél mooi xP

    Ghehe xD


    Twincest Dominated our world. x'3

    miss die van mij(A)

    me an da famous soccer player...no way!? (TH)

    ow en bill BIBST iedereen dood.
    is ook echt geweldig^^


    I go wherever you will go..

    Miss die van mij O__o
    Ik dwing je tot niets ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Maak de quizjes van:
    SxSniff (superlief meisje en superliefe serie :O(H))


    Sweet dreams will come true.

    Of mijn SA'S


    Pictures fade away, but memories are forever

    Of die van mij xD
    Maar die zijn pas goed geschreven vanaf deel 84 ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    Of die van mijzelf xD
    Maar die zijn pas goed geschreven vanaf deel 84 ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    Tjaaa, nu moet ik in een keer van iedereen maken x'D
    Ehmmm, als jullie er nou even bij vertellen waar het over gaat? (ä)


    Twincest Dominated our world. x'3

    I need his money,but do I love him?

    mandy is een arm meisje..
    Ze hebben heel veel schulden enzo.
    Nou ze werkt in een restaurant, maar als ze de kaulitz twins in he restaurant tegen komt gebeurd er wat ;P
    en nee niet meteen verkering fzoo xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ahm, die van DarkPassion moet je eens proberen. TH zit er nog niet in, misschien komen zij er later wel in. Maar het verhaal is prachtig.
    Even een voorproefje:
    “Oh, kut! Gaat het wel?” vraag ik meteen overbezorgd aan hem. Hij zucht, maar knikt dan toch. “Het gaat wel.” Zegt hij. Toch geloof ik hem niet. Ik buig zijn hoofd voorover zodat ik zijn achterhoofd kan zien. Geen bloed te bekennen. Er lijkt een pak van mijn hart te zijn genomen en voorzichtig breng ik zijn hoofd weer terug in zijn oude stand. “Het spijt me.” Zeg ik tegen hem. Ik voel me schuldig voor wat mijn eeuwige lompheid weer eens veroorzaakt heeft. “Het maakt niet uit. Zoiets ben ik wel van je gewend.” Zegt hij plagend tegen me. Hij heeft zijn praatjes in ieder geval al weer terug. Maar of ik daar ook blij mee moet zijn weet ik niet. Ik geef hem een klein kusje op zijn wang. Als ik me weer terug wil draaien om mijn hoofd weer op zijn schouder te leggen gaat dat niet. Zijn rechterhand heeft mijn gezicht vast en draait het weer terug naar dat van hem. Voorzichtig drukt hij een kus op mijn lippen die ik beantwoord met een volgende. Langzaam open ik mijn mond en voel ik zijn tong mijn mond binnen glijden. Zo zit ik daar. Zoenend met mijn beste vriend tegen de muur van onze oude en vertrouwde basisschool.

    Kisz <3

    Whoa.
    Ik weet er een.
    *_Du bist mein Stern_*Bill*
    van mo0nXlo0n
    x)


    I recycle my thoughts.

    Even voorstellen mijn naam is Mandy,en ik ben 17 jaar.Ik woon nog bij mijn ouders en we hebben het echt heel moeilijk thuis!Mijn vader is heel veel schuldig..Hij kan het allemaal niet meer betalen.We hebben echt alles moeten verkopen,zelfs mijn drumstel waar ik zo gek op was,Maar nu nog zitten we zwaar in de schulden.Vraag me alsjeblieft niet hoe het allemaal komt,want zelf weet ik het ook niet zo goed,Maar ik weet wel dat mijn vader gokverslaad was,hij deed er alles aan om weer geld te krijgen dus leende hij geld van andere mensen..En van de bank!Alles wat andere mensen hebben, heb ik niet.Je kan eigenlijk wel zeggen dat we straatarm zijn

    zo snap je het denkik beter:P


    Pictures fade away, but memories are forever