• Oke de titel gaat dus over school (examen).
    Ik had vandaag blokuur biologie(huil). Echt zo vervelend want ik mag dat mens totaal niet, geeft ze antwoorden terwijl je vraag: ik snap dit niet, wil je dit uitleggen.
    maargoed daar gaat het niet over.
    Ik heb om de 6 weken examen van Zorg en Welzijn (dat is afdeling die ik gekozen heb)..Dat is best moeilijk om te leren, vooral voor kader.
    maar nu komt het,,Die vrouw van Biologie geeft vandaag een Examen op voor die zelfde dag!! hebben we gezegt dat we dan al examen hebben,,zegt ze: nouen, ik verzet hem toch niet..en alle docenten zeggen dat het niet mag..
    Is dat bij jullie ook zo?

    Mag ook niet. Tentamens moeten bij ons een maand van te voren opgegeven worden en gewone proefwerken en SO's een week van te voren.
    Ga met je conrector, rector, teamleider of whatever er over praten. Dat zijn mensen die haar op de vingers mogen tikken.


    Bored.

    Mag ook niet. Tentamens moeten bij ons een maand van te voren opgegeven worden en gewone proefwerken en SO's een week van te voren.
    Ga met je conrector, rector, teamleider of whatever er over praten. Dat zijn mensen die haar op de vingers mogen tikken.


    Ja morgen hebben we les van mijn mentrix,maar vnadaag toevallig niet, maar weet je wat het is,morgen ga ik schaatsen, en dan als zij er is dan heb ik misschien voor niks geleerd. Want als ze het nog moet bespreken horen we dat woensdag pas en die toetsen zijn donderdag.