• door vaak zoiets kleins en onbenulligs?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zo gaat het nu eenmaal denk ik, het komt me in ieder geval heel bekend voor.

    Dat vraag ik me soms ook af. Ik denk jammer genoeg dat er niet echt een degelijk antwoord op te vinden valt.


    Tanya is de beste.

    mensen beseffen pas vrij laat wat ze weggooien

    mensen beseffen pas vrij laat wat ze weggooien

    Of ze beseffen vrij laat dat het genoeg is, en laten de vriendschap verwateren door iets stoms.

    Uhu, spijt komt altijd telaat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Soms lukt het gewoon niet meer om vrienden te blijven..
    Soms beseffen mensen niet dat vrienden blijven ook moeite kost.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    En nouja, soms zijn mensen nogal brandbaar,[/uhu]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Prodigy

    Je hebt denk ik wel gelijk. En ja het komt me ook bekend voor daarom vroeg ik het ook n_n

    @Cherished

    Ja indrdaad.

    @Imperd

    Was er maar een antwoord op konden we het oplossen n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Uhu, spijt komt altijd telaat.

    Ja, of soms kunnen woorden niks oplossen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die van mij omdat ik verhuist ben, heb alleen nog met de hele goede vrienden en vriendinnen contact. Onderandere Daffy_Lucks hier op Quizlet. De rest laat niks van zich horen... En als ik contact zoek via msn... Zeggen ze niks terug.


    Tears are crashing out of my eyes

    Ach, soms ligt het aan jezelf en soms niet. En soms merk je na een tijdje dat er geen klik is.

    Ik weet er álles van lieff<3 Echte vriendschappen zijn meestal niet voor altijd. Kijk maar naar mij en een ex-vriendin. Ze heeft me laten zitten voor kinders die haar tegen me opzette die ze minderlang dan mij kende maar die wel popu waren. Ik kende d'r al van mijn geboorte ongeveer en nu is alles verwaterd. Zoals Aivee al zei: Spijt komt altijd te laat. Cuz ik vind niet dat ze nu nog moet terugkomen.

    Die van mij omdat ik verhuist ben, heb alleen nog met de hele goede vrienden en vriendinnen contact. Onderandere Daffy_Lucks hier op Quizlet. De rest laat niks van zich horen... En als ik contact zoek via msn... Zeggen ze niks terug.

    Dat is echt rot!

    @Annelies.

    Awh das echt rot ik begrijp wat je bedoelt maar toch die vriendin van mij ben ik goed om mee naar school te fietsen en als we tegelijk uit zijn terug en dat was het n_n'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    goeie vraag. ik wou dat ik er een antwoord op had. maar ik zie het zo: als vriendschappen om iets kleins en onbenulligs kapot kunnen gaan, was de vriendschap toch niet zo sterk als je dacht.


    -

    Van waar ken ik dat x'D


    *He's the one.