• Hellow peepz<3
    Nou ik moet dit hier even kwijt om jullie mening erover te weten ^-^ Hier komt het dan:
    Nou, ik kwam vanmiddag terug aan in het school en parkeerde mijn fiets. Wij hebben zo'n speelplaats waar ook fietsenrekken staan voor diegene die naar huis gaan eten 's middags. En ik kwam toe en zette mijn fiets in één van de rekken en hoorde opeens achter mij Elien* 'Assepoester!' roepen. Ik dacht van: 'Yeah right, de k*twijfen zijn weer eens lekker hunzelf belachelijk aan het maken door Assepoester te spelen.' Niet dus. Ik liep naar mijn échte vrienden en als ik voorbij het groepje van Kelly* kwam riepen opeens Elien*, Jolien* en Birgit* naar mij: 'Annelies! Assepoester! Anneliesje! Assepoester!' Ik zat daar van: 'What the fuck kunnen de mensen dan écht niets beters verzinnen dan met Assepoester te schelden?' Daarna keek ik Birgit* even schuin aan en liep dan verder naar mijn andere vrienden. Kwam het groepje van Kelly* 'toevallig' ook onze kant uit. En begonnen ze daar wéér Assepoester te roepen.
    Als het school uitwas ben ik dat tegen mijn zus gaan zeggen zodat ze goed kon lachen, zag mijn zus opeens Elien* komen met d'r fiets gaat mijn zus daar zo kei debiel naar zwaaien en hyperactief: 'Haaaaaaaai!' roepen. En Elien* keek snel weg en durfe dan opeens niets meer te doen.
    End of story ^-^
    xoxo'

    Goede actie van je zus^^.

    waar slaat assepoester nou op O_o
    kunnen ze nix anders bedneken fzo >.>
    :'D

    waar slaat assepoester nou op O_o
    kunnen ze nix anders bedneken fzo >.>
    :'D


    Waha dat dacht ik ook =D

    Ohmygod.
    Dàt denk ik dan =].


    Tanya is de beste.

    what tha. (: dat slaat zo nergens op? bedenk dan iets beters weetjewel. :Y) oké, het is niet zo dat ik ze nu aanspoor, want dat is absoluut niet zo!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wtfaaaaaaah?


    I found myself in Wonderland.

    *giggle*
    Ik ging zo naast hun zo kei luid met een vriendin zinge: 'Assepoesje Assepoesje dag en nacht weer Assepoesje!'