• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu haat ik je nog meer D'; atleast second..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ooh.. niet.. niet… dat drinken.. gewoon. Uhm.. thee.. dat werkt bij liefdesverdriet.. of chocolademelk.. Leo is enorm hongerig en.. en.. hij heeft honger. Hoor je zijn buik niet? Hij moet minstens drie keer daags eten.. dat is belangrijk.. dus.. we wilde niks verkeerds doen.. behalve Leo voeden.. echt waar.’
    Ik keek Campbell maar aan, die zoals altijd weer zenuwachtig is. Zenuwachtig als hij gaat liegen; murmelend praat, betekend dat hij liegt. Nerveus praat, betekend dat hij liegt. Stottert; Merlin.. Campbell; serieus, hij liegt non stop tegen mij en om eerlijk te zeggen; ik ben er moe van. Terwijl ik zelden tegen hem loog doet hij dat meer in een dag tegen mij dan dat ik in een maand kan. De eerste paar keren maakte het mij eerlijk gezegd niets uit en was ik niet eens boos maar lachte er slechts om omdat het schattig was als Campbell ging liegen, maar dit is gewoon veels te vaak. En alsnog; ergens kon ik niet bozer op hem zijn dan dat ik teleurgesteld was. Onwijs teleurgesteld. En dat betekend dus dat ik zo- zo erg teleurgesteld ben dus ook echt boos.
    ‘…serieus.’ Murmelde ik zachtjes voordat ik met een hand door mijn haren ging.
    ‘ik weet dat je liegt. Dat wist ik altijd al; net als dat je de afgelopen 24 uur vaker tegen mij loog dan dat ik in een jaar tegen Snape loog.’
    Ik wierp een blik naar Leo die stilletjes in de hoek van het bank zat, nog steeds met zijn armen over elkaar heen geslagen voordat ik met een zucht weer wegkeek.
    ‘moet ik nou echt boos zijn, Campbell?
    Met dat nam ik op het grond tegenover het openhaard plaats en leunde wat achterover tegen het tafeltje aan.
    ‘ik wil niet nog strenger zijn dan dat ik al ben, Campbell. Maar Merlin, ik word moe van al die leugens. Alsof je bang bent voor mij..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha gefeliciteerd B. Ik ga zo reageren, maar ik moest even mezelf bewijzen bij een ander topic.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘…serieus.. Ik weet dat je liegt. Dat wist ik altijd al; net als dat je de afgelopen 24 uur vaker tegen mij loog dan dat ik in een jaar tegen Snape loog. Moet ik nou echt boos zijn, Campbell?’ angstig volgde mijn ogen zijn voeten die tegenover de openhaard plaats nam.
    ‘Ik wil niet nog strenger zijn dan dat ik al ben, Campbell. Maar Merlin, ik word moe van al die leugens. Alsof je bang bent voor mij..’
    Langzaam schudden ik mijn hoofd waarbij ik van zenuwen een stuk roze nagel van mijn vinger afscheurden waar ik geen nota verder van maakte. Nerveus stond ik op waar ik onzeker van Leo naar George staarde; om naar George te lopen waar ik mijzelf in zijn armen drukte, op zijn schoot. Ergens vond ik het niet fijn dat ze samen bij elkaar in de kamer waren. Voornamelijk door mijn en Leo’s gesprek van zojuist. Leo mocht niks verklappen. Hij zou niks verklappen; toch? Met dat drukte ik mijn hoofd alleen maar dichter tegen zijn borst aan.
    ‘..Je bent niet streng voor mij George. Is- is het een goed teken dat- dat jij denkt dat ik meer lieg in een dag dan jij in een jaar tegen Snape?’ vroeg ik toch wat hoopvol voordat ik mijn nagels toch in zijn middel boorde. ‘..Alsjeblieft; George. Het spijt me. Het spijt me; niet boos zijn. Alsjeblieft, alsjeblieft George.’ Smeekte ik waarbij ik mijn hoofd wat omhoog boog om een kus op zijn keel te drukken.
    ‘Ik hou van je. Echt waar; George. Ik wil- ik kan niet zonder je; Alsjeblieft.’

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    hmp, straks moet ik de computer sluiten :'( argh, maybe krijg ik deze week een betere reserve telefoon en kan ik eindelijk weer quizletten tot ik in slaap val ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Campbell kwam op mijn schoot zitten, wat best wel ongemakkelijk aanvoelde aangezien ik op een zeer ongemakkelijke positie zat waarna Campbell zijn hoofd tegen mijn borstkas aan drukte.
    ‘..Je bent niet streng voor mij George. Is- is het een goed teken dat- dat jij denkt dat ik meer lieg in een dag dan jij in een jaar tegen Snape?’
    Met een kleine zucht sloot ik mijn ogen en boorde mijn nagels maar in het vloer, net als dat ik Campbell zijn nagels voelde die hij in mijn zij boorde.
    ‘..Alsjeblieft; George. Het spijt me. Het spijt me; niet boos zijn. Alsjeblieft, alsjeblieft George.’ Met dat trok hij zijn hoofd weer op waarna ik hem nog even aan kon kijken voordat hij een kus op mijn keel drukte.
    ‘Ik hou van je. Echt waar; George. Ik wil- ik kan niet zonder je; Alsjeblieft.’
    ‘ik verlaat je niet zo gemakkelijk.’ Zei ik dan waarna ik mijn hoofd wat voorover boog waardoor mijn voorhoofd net bij zijn schouder kwam en staarde wat naar de plukjes op mijn broek. Nou ja- zijn broek.
    ‘ik ben alleen moe van al die leugens aangezien ik haast nooit tegen jou lieg en jij dat bij mij wel doet. Maar laat maar; ik ben niet boos..’ zei ik en keek weer op. Verassend genoeg bleef ik de hele tijd ook kalm.


    bye bye Q

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 21:47 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Hij trekt zijn shirt uit - we zijn nog steeds in een bar, dus ik snap hem niet helemaal. ‘..het is net zo gezellig, Joontje. Ik weet dat jij het ook gezellig vind en anders maak ik het wat gezelliger voor je.’ Ik doe mijn best om hem te negeren en niet te bewegen. ‘Ik hou zo ontzettend veel van jou…’
    Alweer duw ik hem meteen weg. 'Nee, Kealan. Je-je bent dronken,' fluister ik. Opeens komt er een idee in me op. Ik trek hem heel dicht naar me toe en zorg dat er nog maar een paar centimeters tussen ons zitten. 'Kom mee,' zeg ik zachtjes, waarna ik hem zonder nog iets te zeggen mee trek naar het meertje naast de bar.
    'Sorry, Kealan,' fluister ik voordat ik hem naar de grond duw en met zijn gezicht in het water. Snel trek ik hem er weer uit, aangezien het ijskoud is, maar ik heb ten minste weer mijn Kealan terug.
    'Beter?' vraag ik en ik kniel naast hem neer, waarna ik zijn hoofd met een simpele beweging met mijn toverstok droog maak. 'Ik vind je veel leuker zo, Kealie,' plaag ik, waarna ik hem in zijn buik prik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^ dit doet me denken ana toen Stiles onder water gedrukt werd door die getinte vrouw :"D toen Lydia wolfsbane in de punch had gedaan ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Hij kijkt mijn aan met zijn twee grote, grijze ogen. Mijn hart lijkt steeds weer gebroken te worden als ik me besef de hij niet meer mijn vriendje is. Bijlegt een pil in mijn hand en rent dan weg. Ik slik de pil snel door en kijk dan hoe hij bij het meertje gaat zitten. En ik kan het niet aan om hem zo te zien. Alles in mij wil naar hem toe rennen en hem vertellen dat het goed komt. Maar het komt niet goed, want we zijn niet samen.
    Zonder dat ik er goed over nadenk loop ik naar hem toe en ga ik naast hem zitten. 'We hebben hier in de zomer ooit gezeten,' zeg ik zachtjes. 'We dachten echt dat het nooit voorbij zou gaan en daar,' ik wijs naar de beukenwilg, 'daar vroeg ik je ten huwelijk. Nog nooit heb ik me zo bij gevoeld.'
    Ik schud mijn hoofd en tranen beginnen over mijn wangen te lopen. 'Ik weet dat ik net beloofde dat ik geen wanhopige poging zou gaan doen om je terug te krijgen, maar... Ik kan gewoon niet weglopen terwijl ik jou hier zie. Ik heb domme dingen gedaan en tot in de eeuwigheid zal ik denken over wat we geweest hadden kunnen zijn als ik niet... Dat had gedaan. Ik hou misschien van hem, maar echt niet zoveel als ik van jou hou. Het was een stomme kleine verliefdheid en ik liet het in de weg zitten van...'
    Ik kan even niet verder omdat het teveel pijn doet. 'De liefde van mijn leven. Ik dacht dat het niet speciaal was, maar je beseft je altijd pas wat je hebt als je het bent verloren. Toen jij mij vertelde dat je me niet meer wilde zien voelde ik helemaal niks. Omdat ik mijn hele hart aan jou gegeven heb. En je hebt het nog steeds omdat ik het helemaal niet terug wil. Ik wil niet van iemand anders houden dan van jou, Ralf Auron.'
    Uit mijn zak haal ik een doosje dat ik aan hem laat ziet. 'Dit wilde ik tijdens het bal aan jou geven,' zeg ik terwijl mijn stem midden in de zin breekt. Ik open het doosje en er komt een ring tevoorschijn. Netst heel speciaal ofzo, maar ik vond het zo mooi omdat het onopvallend was, net zoals Ralf. Maar als je beter kijkt zie je een heleboel kleine haperingetjes in het materiaal.
    'Alles wat ik kan zeggen is dat het me spijt. Ik zou liegen als ik zeg dat ik dit allemaal niet zeg omdat ik wil dat je terug komt, maar het is jou keuze en ik respecteer alles wat je doet.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    xx

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 22:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    ^ dit doet me denken ana toen Stiles onder water gedrukt werd door die getinte vrouw :"D toen Lydia wolfsbane in de punch had gedaan ^^


    Wauw. Ik had gewoon een manier nodig om hem nuchter te maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Ik verlaat je niet zo gemakkelijk. Ik ben alleen moe van al die leugens aangezien ik haast nooit tegen jou lieg en jij dat bij mij wel doet. Maar laat maar; ik ben niet boos..’ langzaam schudden ik mijn hoofd waar ik me voor zover mogelijk; nog meer tegen hem aandrukte. Machteloos maakte mijn handen propjes van zijn natte Weasley trui.
    ‘H-het spijt me. I-ik had niet moeten l-liegen over drinken- h-het spijt me. M-maar derest maakt niet uit.. toch..’ snel drukte ik mijn lippen tegen die van hem; en ondanks zijn woorden was ik alsnog enorm paniekerig om het laatste wat ik nog had te verliezen. Voor de tweede keer. Misschien dat ik hem enorm wanhopig kuste voordat ik mijn hoofd tegen zijn nek legde, zonder enkel grip op het stukje stof te verliezen. ‘Ik- ik hou ervan dat je eerlijk tegen mij bent g-george. Ik hou daar zo ontzettend veel van. Ik hou zo veel van jou. Ik doe alles voor jou. Alles.’ Murmelde ik zachtjes tegen zijn nek. ‘h-hoe moet ik dat bewijzen.’

    & hoe bedoel je reserve-mobiel?

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Nee, Kealan. Je- je bent dronken.’ Met dat trok hij me dichter naar hem toe terwijl ik enkel mijn hoofd schudden voordat ik zwoel naar zijn lippen staarde. In plaats van dat hij me verlichte trok hij me mee naar buiten. ‘kom mee. Sorry, Kealan.’ Met dat wilde ik de afstand tussen ons overbruggen tot ik ruw op de grond gedrukt werd waar een plens koude water mijn gezicht ontmoetten waar ik in zat. Geschrokken van de kou werd ik weer omhoog getrokken, waar ik luid adem hield en de water uit mijn gezicht veegde.
    ‘Beter? Ik vind je veel leuker zo, Kealie.’ Uit het niets werd de water uit mijn gezicht getoverd waarbij mijn adem nog steeds als een sneltrein tekeer ging waarbij ik Jonahs vinger in mijn ontblote buik voelde. Snel duwde ik mezelf tegen hem aan waar ik mijn handen naar zijn shirt laten gaan; om hem beet te pakken tot ik tot het besef kwam dat hij er geen droeg. Net zoals ikzelf. Half bevroren sprong ik op. ‘Waarom zitten we in vredesnaam zo in de sneeuw. Weet je wel niet hoe koud het is; zeker wel min tien. Merlin- Jonah.’ Met dat renden ik de kroeg in waar ik mijn eigen shirt greep die ik vond en mijn jas stevig om mij heen sloeg waarbij ik heen en weer bewoog. Merlin; ik had het ijs- ijs koud. Meer dan dat zelfs. Waarom hadden ze in vredesnaam geen verwarming; het was tegen alle principes in.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 22:17 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Waarom zitten we in vredesnaam zo in de sneeuw. Weet je wel niet hoe koud het is; zeker wel min tien. Merlin- Jonah.’ Hij rent terug de kroeg in en ik kan het niet laten om te lachen. Het voelt goed om te weten dat hij weer terug is.
    Als ik weer naar binnen loop zie ik hem heen en weer bewegen om het weer warm te krijgen. Ik ga naast hem zitten en kijk hem aan. 'Je hebt gedronken en we speelden een of ander drankspelletje met May en Victoire en je eh...' Ik denk even na omdat ik hem niet wil vertellen dat ik hem voor de neus van Victoire gekust heb. Waarschijnlijk is zij zo dronken dat ook zij het weer is vergeten morgen. Ze eet zo weinig dat waarschijnlijk één glaasje al genoeg is om haar dronken te maken.
    'Je hebt May gekust waarna je haar bh uittrok en die bij mij omdeed. Daarna trok je me mee naar de wc, maar ik heb je in het water geduwd zodat je geen stomme dingen ging doen,' leg uit met een kleine glimlach. 'Conclusie: Kealan-Dereck Moore kan maar beter niet teveel drank drinken of drinkspelletjes spelen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    Rustig kwam Jonah naast me zitten. Blijkbaar had hij het totaal niet koud; zoals altijd.
    ‘Je hebt gedronken en we speelden een of ander drankspelletje met May en Victoire en je eh… Je hebt May gekust waarna je haar bh uittrok en die bij mij omdeed. Daarna trok je me mee naar de wc, maar ik heb je in het water geduwd zodat je geen stomme dingen ging doen. Conclusie: Kealan-Dereck Moore kan maar beter niet teveel drank drinken of drinkspelletjes spelen.’ Onverstaanbaar gromde ik wat voor ik me naar Jonah toe bewoog om mijn jas open te doen waar ik mezelf tegen zijn lichaam aan drukte. ‘H-hou je m-mond en m-maak me l-liever w-warm.’ Murmelde ik terwijl ik mezelf tegen hem aannestelde. ‘h-hoe kan je in v-vredesnaam h-het n-niet k-koud hebben. H-heb ik M-may gekust. J-je maakt e-eeheen grapje.’ Trilde ik verder terwijl ik moeite deed om niet klapper tanden.
    ‘I-ik snap niet h-hoe campbell v-verslaaft kan zijn aan a-alcohol. H-het is vies; ehen het p-prikt zo erg..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya