• Ik heb ineens last van mijn rug.0.o Echt vet raar, dus help, want morgen moe tik aan de schoolexamens, Helep/-.-

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Is er niet iemand in de buurt die een rugmassage kan geven? Helpt bij mij meestal..


    You got me Say; AAYOO.

    Is er niet iemand in de buurt die een rugmassage kan geven? Helpt bij mij meestal..

    Gheghe, doe ik,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Mijn moeder zou zeggen; neem een asprine, neem wat rust en stel je verder niet zo aan. Morgen ga je gewoon naar school.


    Bored.

    beetje rekken en strekken, het is waarschijnlijk een spiertje dat een beetje raar schiet.


    BAM!

    Hmmm,mss gaan rusten ofzo, en je rug niet belasten^^


    NJ is mijn oude account (;

    recht gaan zitt of liggen werkt bij mij altijd


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Mijn moeder zou zeggen; neem een asprine, neem wat rust en stel je verder niet zo aan. Morgen ga je gewoon naar school.

    Ik mag jou moeder niet,-.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hmmm,mss gaan rusten ofzo, en je rug niet belasten^^

    Dat is een moeilijk, hoe moe tik mijn rug niet belasten, die belast je de hele dag door, of ben ik nou gek.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik mag jou moeder niet,-.-

    Nou, ik kan mijn moeder alleen maar gelijk geven. Het kan ook komen doordat ik een absurd hoge pijngrens heb en dus niet snel ergens moeilijk over doe, maar goed ><


    Bored.

    (...)
    Dat is een moeilijk, hoe moe tik mijn rug niet belasten, die belast je de hele dag door, of ben ik nou gek.


    Ik bedoel,niet teveel bukken of zware dingen optillen, het 'rustig aan doen' en zoveel mogelijk liggen.


    NJ is mijn oude account (;

    Hm dat klopt wel ik ben snel een aansteller, maar wil er wel effe vanaf voor morgen, dus dat word bank liggen met kruik en aspirientje,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Even gaan liggen ofzo?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Even gaan liggen ofzo?

    Uhu ik move hem zo naar de bank toe, eerst eten.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    kom hierheen. :3
    dan geef ik je een SUPERASPRIEEEEEEEENTJE. [:

    Ik pak meestal een Dalfagan en dan uren in bed op me rug liggen x] En daarna slapen (A)
    Leren laat ik wel achterwege x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury