• Ik moest maandag gewoon mijn allereerste briefje in drie jaar halen! Ik werd er samen met een vriendin om 3 over half 9 uitgestuurd omdat we praatten tijdens de dagopening. >< Nooit dat ik m'n record nog kan verbreken. :Y) Wat is jullie record? (a)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ehm.. er uit gestuurd? ik ben er al 1 jaar niet uitgestuurd :D


    Life is hard and then we die

    Voor wat dient een briefje bij jullie?
    Nou, ik heb al héél veel verschillende nota's gehad, paar keer uit de les gevlogen en ehm, ik denk dat het daar stopt? Of ja, natuurlijk al wel een stuk of 10 keer iets 100x moeten schrijven. :Y)


    Tanya is de beste.

    ehm.. er uit gestuurd? ik ben er al 1 jaar niet uitgestuurd :D

    dat heb je goed gedaan, whaha. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd en ik zit nu in het 2e jaar..
    Ben wel 1x weggelopen op de basisschool :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben er al 2x uitgestuurd& al 2x telaat gekomen (:

    Voor wat dient een briefje bij jullie?
    Nou, ik heb al héél veel verschillende nota's gehad, paar keer uit de les gevlogen en ehm, ik denk dat het daar stopt? Of ja, natuurlijk al wel een stuk of 10 keer iets 100x moeten schrijven. :Y)

    Een briefje moet je halen als je de klas uitgestuurd wordt en daar moet je opschrijven wat je zou doen om het te voorkomen enzo blabla. En soms, als je iets hebt gedaan wat absoluut niet door de beugel kan, krijg je straf. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik nog nooit uitgestuurd.
    dat is ehm. ander half jaar.
    maar wel heel veel te laat briefjes.
    en strafopstellen.


    AAP

    ik hoef geen briefje te halen.... [vrij stelling van.... en ik km met de trein dus zeggen we altijd als smoes dat de trein vertraging had..xD:Y)]en bben er nog nooit uitgestuurd..(A)

    1x uitgestuurd .. zo vaak te laat XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik ben er nog nooit uitgestuurd, wel bijna, omdat die gozer dacht dat ik praatte, en toen zei ik dat ik dat niet deed, en toen nam de rest van de klas het voor me op :'D
    wel 2 keer te laat gekomen, 1x dit jaar, 1x vorig jaar:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Een briefje moet je halen als je de klas uitgestuurd wordt en daar moet je opschrijven wat je zou doen om het te voorkomen enzo blabla. En soms, als je iets hebt gedaan wat absoluut niet door de beugel kan, krijg je straf. ;p

    Hahaha. Das zo grappig dat het loos is. Bij ons is dat totaal anders :').


    Tanya is de beste.

    (...)
    Hahaha. Das zo grappig dat het loos is. Bij ons is dat totaal anders :').

    Hoe is dat bij jullie dan? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik mag er niet uitgestuurd worden dat is een algemene regel.
    Aangezien het voor mij een straf is in het lokaal te moeten blijven (A)
    xoxo ikke ^^

    Ik ben er nog nooit uit gestuurd. Wel bijna omdat ik een leraar voor Homo uitschold X'D

    (...)
    Hoe is dat bij jullie dan? (:

    Nou, oftewel krijg je gewoon een nota in je agenda. Dat moet dan meestal tegen de volgende dag getekend worden door je ouders en er staat meestal in 'Hij/zij praat teveel in de les en dit komt zijn/haar studie's zeker niet ten goede.'
    Ook kan het zijn dat je met een nota de les word uitgestuurd, omdat je dan nog stééds niet luistert. Dan moet je in de studiegang gaan zitten en een taak maken die ze je meegeven en op het einde van dàt uur moet inleveren. Na 3 van die nota's ( van een verschillende leerkracht ) krijg je een rode stikker, dat is een strafstudie.


    Tanya is de beste.