• wil graag snakebites maar hoe moet ik me moeder overhalen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Nhjaa dat is nogal moeilijk denk ik :P
    Maar bewijs haar dat je het heeul graag wilt.
    En anders kan je wel even wachten toch xD ik weetniet hoe oud je bent..Mhja:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik ben 11 maar ze zegt dat ik pas snakebites op mijn 20e mag :(

    Ik wil een monroe piercings *kwijl*


    I recycle my thoughts.

    *pakt haar nederlands boek* (ohnee dat kan niet meer, want ik heb ze al ingeleverd:P)
    maar goed; ik moest laatst een betoog houden. maar als je nou goede argumenten geeft waarom wél, en ook waarom niet. die waarom niet, moet je dan weer ontkrachten (: en dan moet je op het einde zeggen; als ik de voor- en nadelen op een rijtje zet, wegen de voordelen zwaarden dan de na delen; dus blijf ik bij mijn standpunt dat ik snake bites wit. (: ofzo.
    haha, als je dit snapt vind ik je knap! (:


    it's cool to know nothing.

    maar; succes dr meee!
    xmarloes!


    it's cool to know nothing.

    Gewoon doen zodra je 16 bent. Je ouders negeren je dan even maar daarna praten ze wel weer. Dan is het legaal dus. Ik zou trouwens eerst eentje nemen, en dan 2 jaar later pas de andere. Om je ouders niet zo te stangen en ook voor jezelf. Twee is wel veel weetje.

    ik wou eerst ook eentje en eerst ff wennen en dan die andere als ik die andere wil

    Hoe oud ben je dan?

    11 over 30 dagen 12 maar wil hem pas als ik rond de 14 ben!

    Oh nou dan zou ik er nu nog maar niet over nadenken en het lekker laten rusten. Tegen de tijd dat jij die piercing neemt is er vast al weer een heel andere hype in. ;)

    blijft zagen
    da werkt wel na nen tijd :P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik wil ook een piercing... met mag van me ma(hoera)
    als ik 18 ben:@ dus ik ga gwn geduldig wachten en heel veel smeken


    I am an idiot, I move.

    ik ben 11 maar ze zegt dat ik pas snakebites op mijn 20e mag :(
    ja 11 is wel wat jong srry:( ik ben 13 en wil grg zo 2als tom en een tongpiercing en mijn familie vindt me nog te jong en ik ben 13! dus:( en als het van men mam afhangt zeet ik NOOOOOIIIITT van men leven'of dode leve' geen piercing(6)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    o ja voor nog meer mensen blijven zeuren helpt meestal!

    ik ben 11 maar ze zegt dat ik pas snakebites op mijn 20e mag :(
    ja 11 is wel wat jong srry:( ik ben 13 en wil grg zo 2als tom en een tongpiercing en mijn familie vindt me nog te jong en ik ben 13! dus:( en als het van men mam afhangt zeet ik NOOOOOIIIITT van men leven'of dode leve' geen piercing(6)


    das stom