• Irritante verwarming pikkende halfneukende kindjes ><

    Like in de pauze staat der son hele groep randdebielen naast ons XD En hun hebben allemaal Homokapsels en onzettende homosgoentjes XD
    Maar like ,Noel en ik klooien altijd met hunXD EN dan gaan we soo seggen dat hun homo zijn en dan gaan se halfnueken met elkaar ><
    EN vandaag seiden we soo: Jullie hebben homo schoentjes ,,Behalfe Bob ,hij heeft mooie sgoentjes XD
    EN toen sei son gast: Ik heb tog geen homosgoentjes. WIj: Egt wel. Hij: maar se glimmen X']
    EN Bob heet eigenlijk Waud maar Bob klinkt leuker en hij lusitert daarnaar XD
    En hun willen altijd onse verwarming inpikken door keihard te lopen duwen waardoor wij half flikkeren en dan gaan we altijd gillen enseu en dan komt de concierge en dan naaien wij hun XD
    EN ik vind hun grappig X']

    Wie heeft der nog meer van die melige kinders naast zich staan in de pAUzes XD


    Crack a bottle

    Ik niet xP
    ik ben altijd de gek in de schoolgangen << daar eten wij altijd xP
    wnt iemand gooide 1 x een mandarijn op ons en die gooide ik keihard terug in zo'n wijfs der gezicht x_x en toen kreeg ik rusie xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik niet xP
    ik ben altijd de gek in de schoolgangen << daar eten wij altijd xP
    wnt iemand gooide 1 x een mandarijn op ons en die gooide ik keihard terug in zo'n wijfs der gezicht x_x en toen kreeg ik rusie xD

    Ik sta ookaltijd in de gangen hoar XD En inplaats van dingen te gooien gooi ik die Kindjes hun tassen altijd in de ton XD en dan halen hun hem er altijd heen droog uit en pleuren se se gwn weer neer ,, Like ,, Getver idd XD


    Crack a bottle

    wat een verhaal.
    uhm.
    Ik ga om met Homo's en Bi's enzo. ik ben dus eigelijk zonder, opscheppen. best popu. en née, ik ben geen bitch. or whatever. ¬¬'
    maar soms sta ik met heel veel, soms met heel weinig.

    wat een verhaal.
    uhm.
    Ik ga om met Homo's en Bi's enzo. ik ben dus eigelijk zonder, opscheppen. best popu. en née, ik ben geen bitch. or whatever. ¬¬'
    maar soms sta ik met heel veel, soms met heel weinig.

    Whuahha ,Ik heb ook niks tegen Homo's fseu ,maar like hun zijn het niet egt maar se gedragen sig wel soXD En vooral Bob is melig ,WNt eerst wist ik niet hoe die heette en toen seik: BOB! omdak het wou roepen en sindsdien luisterttie daar gwn de hele tijd naar XD En hun sijn dom wnt als je hun naam roept negeren se je,, EN als je kutkind of patser fseu segt kijkt meteen de helft opXD


    Crack a bottle

    Nou, ik ga om met mensen en niet met Aliëns en dat zegt al genoeg.

    Homo's zijn zo Cute (A)

    Homo's zijn zo Cute (A)

    HUn niet O.o
    Wnt hun pikken mijn WARME verwarming af diek heel zwaar nodig heb omdak het anders koud krijg XD
    Maar ik kreeg wel 20 cent van 1 van hunXD


    Crack a bottle

    Ehh duuuuude, wtf is er mis met homo's O_____o?!
    Idioot T__T'


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    HUn niet O.o
    Wnt hun pikken mijn WARME verwarming af diek heel zwaar nodig heb omdak het anders koud krijg XD
    Maar ik kreeg wel 20 cent van 1 van hunXD
    \

    Zie je, wel lief (A) x']

    mm dit bedoelde ik dus.

    anw laat ookmaar.
    ik ga altijd met mn vrienden om in de pauze en dus niet met irritante kinders.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ehh duuuuude, wtf is er mis met homo's O_____o?!
    Idioot T__T'

    Dankje?? Bedoelde ik dat dan discrimineerend??
    Like ,, Mag je niet eens meer Homo seggen sonder dat je gelijk een idioot bent >< Waar slaat dat op?
    Jezus ,, Hseu snel op sn teentjes getrapt ^^

    @Enchanted
    hseu?


    Crack a bottle

    (...)\

    Zie je, wel lief (A) x']

    Maar om die 20 cent vroeg ik XD
    EN eerst negeerde iedereen mij ,, Maar dat was son nieuwe gast diek nog nooit eerder had gezien XD


    Crack a bottle

    niets, nevermind.
    als k dat ga zeggen ben ik toch weer een onredelijke arrogante mod.


    i need you like a heart needs a beat.

    Seg maar ><


    Crack a bottle

    ik was alleen maar benieuwd, of je goed nagedacht hebt voordat je dit topic maakte ^^


    i need you like a heart needs a beat.