• Ik had vandaag dus gym in een sporthal. En de kleedkamers waren bezet, want er zitten altijd basisschoolkinders die nog niet omgekleed zijn. Wij mochten ons dus om gaan kleden bij hen. Wij kloppen op de deur, doen hem open, horen we: "DOE DE DEUR DICHT!" Wij schrikken ons dood, en doen hem dicht. Komt er even later zo'n kind naar buiten, hoogstens een jaar of 6: "Hou je bek!" Hop, deur weer dicht. Dat is toch niet normaal? ô.o Dat deed ik echt niet toen ik 6 was! En toen kregen wij nog op onze kop ook omdat we dat niet normaal vonden. ==' like ohmygod.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Unhearted schreef:
    Wtf, kleine ettertjes. =o Dat deed ik gelijk ook niet toen ik zo oud was.
    Wat gaat dat wel niet geven als die ouder zijn? ;}
    x

    Ik kan wel iets bedenken. :D

    Ik luister nog niet eens naar mijn moeder, laat staan naar zo'n arrogante klerelijer van een jaar of 6.
    Laat me niet lachen zeg.


    -

    omg!! niet normaal meer dadelijk is mijn nichtje ook zo die is 5


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Stiekem vind ik dat de schuld van de regering. Want ik vind, ieder kind verdient soms wel een pak slaag als ze en moeten streng behandeld worden. Maar als een volwassenne een kind nu slaat roepen ze al: "Ik ga de politie bellen en naar de Kinder- en Jeugdtelefoon bellen! En dan vlieg je in de bak! Want je doet aan kindermishandeling!" Of, mijn broertje van nog maar zeven jaar oud schreeuwt dit. ><


    You'll never dream alone. <3

    xd dat kind zo geweldige vriendjes zijn met mijn klein gebuurtje ;d


    It even took me by surprise

    Je laat je toch niet op de kop zitten door die kleine kutkinderen?
    "Wie niet groot is, moet een grote bek hebben." :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.