• O-M-G
    ik voel me nu echt genaait

    er is een mmeisje op school en die doet net of ze zoooooooo lief is en zoooo verlegen blabla.
    gaat ze vet zeggne over dat bijn vriendin over mij zei dat ik ene hoer was, nou ik dus ene week ruzie met haar, en wat blijkt nou mijn vriendin heeft dat dus nooit gezegt :O dus ik hoorde ook dat die manouk [dat domme wijf dus] vet vaak liegt enzo en ze begon te lache toen iemand zei dat haar neefje in het ziekenhuis lag :S
    OMG
    dus ik ben naar haar toe gelopen en ik heb gezegt: WAAR DE FAK BEN JIJ MEE BEZIG MET JE LIEGT ,BETER GA JE STOPPEN ZO WERK JE JEZELF ALLEEN MAAR IN DE PROBLEMEN.

    gaat ze vet janken bij leraren en zo en vet zeggen dat ik haar hard heb bedreigt, en nu durft ze niet meer op school te komen want ze is zooooo bang
    PARDON
    zeg ik dus wat ik heb gezegt &Dan geloven ze me niet !
    ik : ja zij is ook het liefertje van de klas hé ?! doei ik ga niet nablijven fak deze slechte school jonge met jullie zogenaamt respecte met een docent die je moeder ene HOER noemt DAT SPOORT TOG NIET!
    en ze geloven me ge nniet, en dat vind ik nog het ergste:S
    AAAAAAAAAH FAK HET JAN ARENTSZ COLLEGE ALKMAAR!
    zo! XD
    [sorry voor de typfouten , ik heb wat met me fijnemoturiek [ofso] kan ik niks aan doen.]


    don't Worry...Be gay.

    dat is inderdaad klote 0.o


    Life is hard and then we die

    omg da wijf en die docenten sporen niet 0.o
    volgende keer als ze dat doet moet je dr handen naar achter drukken en laten knielen das lollig xD

    neeh geweld id nergens goed voor, behalve als ze zelf beginnen met rammen xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    oooomg, dat slaat helemaal nergens op ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Dat is zeer kut. Dat is bij ons net het zelfde wij hebben tewee lievelingetjes in de klas. Maar iedereen haat hun, maar alle leraren geloven hun.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    omg da wijf en die docenten sporen niet 0.o
    volgende keer als ze dat doet moet je dr handen naar achter drukken en laten knielen das lollig xD

    neeh geweld id nergens goed voor, behalve als ze zelf beginnen met rammen xD

    die docent zegt zo : ja vegen ,vegen je moeder is een hoer
    ik: PARDON ?
    GA ZELF MAAR VEGEN , JE EIGEN MOEDER IS EEN HOER XD. en toen ben ik naar huis gegaan. :']


    don't Worry...Be gay.

    egt fuk voor jou!!


    love is dead and dead is love

    Dat is idd kut!
    Succes verder =]


    Je bent nooit uitgeleerd.

    op zo'n klote school heb ik ook gezeten :S

    omg.Ö
    dat mag niet. ^^'

    omg ! ik heb ook zo een schijnheilig meisje in onze klas iedereen heeft een hekel aan haar.

    omg.. ik ken ook zulke wijven die sloeg ik altijd (a)


    We can only learn to love by loving.

    omg.. ik ken ook zulke wijven die sloeg ik altijd (a)

    Ik kan veel hebben maar zodra een stel arrogante grofgebekte poederdozen m'n familie erbij gaat halen word ik duivels.


    No growth of the heart is ever a waste

    Achterbaks kindje, dat het is. ><

    slaat nergens op. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    klote