• Je hebt wel eens dat je niet naar een nummer kan luisteren. Niet omdat het zo verschrikkelijk slecht is. Maar omdat het je raakt of zoiets.
    Ik heb dat bij Everybody Hurts van R.E.M
    Drop hieronder waarbij jij de tranen van je wangen moet vegen of iets anders.
    http://www.dailymotion.com/video/xw181_rem-everybody-hurts_music


    Music is the new sex

    Ik kan eigenlijk naar zowat alles luisteren.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Paint It Black - The Rolling Stones
    Miley Cyrus
    Jonas Brothers
    ...

    Gheheh Miley Cyrus >:]
    Nee, uhm. Ik heb dus echt een takkehekel aan Chris Brown ><

    Maar ik heb soms wel problemen met No Love van Simple Plan, of Bubble Wrap van McFly :'[


    Underdog, just look at the mess you made.

    Disturbia - Rihanna , ik vind het zoo fucking slecht !


    Spirits move me, every time I'm near you.

    MIKA wat een fucking homo is at ja srry hoor maar die liedjes van hem gaan echt te ver

    Een beetje respect kan geen kwaad. ;]

    Zouden jullie ajb de openingspost goed willen lezen voordat jullie een reactie droppen? Daarin staat namelijk dat de topicstarter niet muziek bedoelt die jullie slecht vinden, maar die jullie om de een of andere manier emotioneel raakt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    McFLY - POV

    Escape The Fate- The Day I Left The Womb


    die raakt me echt!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    The show must go on van Queen.
    Daarom.


    -

    En afscheid nemen bestaat niet van Marco Borsato.
    Waarom?
    DAAROM.


    -

    The show must go on van Queen.
    Daarom.

    Goed en erg mooi nummer


    Music is the new sex

    ehm ligt echt aan me stemming soms kan ik alles aan maar dan als ik me buien heb jank ik overal om dus niet echt een bepaald nr. ja er is er 1 maar die zong me moeder altijd die ze weer van haar oma had geleerd. Toen ik klein was kon ik die al niet horen dan jankte ik. xD Hoe het heet geen flauw idee is wel nederlandstalige zeemanssmartlap in elk geval .


    muziek altijd overal

    Blof - Oktober


    So far away..

    nr rihanna ik vin haar egt slegt


    love is dead and dead is love

    MIKA wat een fucking homo is at ja srry hoor maar die liedjes van hem gaan echt te ver
    Zoiets heet zingen met gevoel. Maar die kerel heeft een pracht van een stem en ook schitterende teksten, maar helaas kijkt bijna niemand verder als dat hij een ontzettend homo is en denken alleen aan de liedjes, lollypop, grace kelly & Big girls.

    Maar ik sluit me ook aan bij Flo, dat nummer is zo ontzettend puur en prachtig. Huilen doe ik er niet van maar kippenvel krijg ik wel direct!


    Wie du mir, so ich dir.