• Vandaag voor de school begon was ik aan het klieren met 2 vriendinnen. Kim en Danielle. We besloten dat we vanaf toen een dino hadden xD. Mijne was roze en homo xD. Maar ik zat dus in de klas tijdens toetsen dat ding te 'aaien' xD. Zon beetje iedereen uit de klas ging net doen alsof ze hem zagen en de leraren werden er gek van xD maar ze konden er wel om lachen. Toen zat ik bij wiskunde en ik heb al een hekel aan die vent en ik was mijn schrift vergeten mee te nemen. Toen werd hij vet boos en nu moet ik maandag om 8uur nakomen:O.

    Maar toen ging ik naar geschiedenis. Aan die leraar heb ik ook een hekel want hij kan niet uitleggen. Toen ging ik de heletijd dat ding 'aaien'. Maar ik snapte een woord niet dus ik steek mn hand op. Komt hij eraan. Maar ik ging door met 'aaien.' Alleen dat had ik niet in de gaten omdat ik ook met andere dingen bezig was. Toen gaf hij antwoord maar hij keek me aan alsof ik een spast was. Schiet een van mijn bf in de lach dus ik kijk dr vreem aan. Zeg de leraar;;'Wat ben jij aan het doen?' Ik:; 'Leren meneer.' Hij:'Ik bedoel met je hand.' 'Ooh dat. Ik heb een homodino en die moet aandacht hebben want hij is vet lief enzoo.' Al die menen die mij anders niet mogen schoten in de lach en ik kreeg op mijn flikker omdat ik de rust had verstoord en nu moet ik dinsdag het laatste uur ook nakomen:s

    Leuk joh die humorloze leraren.

    Bestaan er leraren met humor, dan?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Leraren hebben wel humor, maar soms ga je te ver en kun je nakomen.

    Leraren hebben wel humor, maar soms ga je te ver en kun je nakomen.


    alleen de leraren die ik heb hebben geen humor. Misschien een paar dan maar die mij nu laten nakomen hebben geen humor. En wat deed ik nou fout? ik was wel gewoon aan het werk. En mijn wiskunde ging ik op losse blaadjes maken.

    Bestaan er leraren met humor, dan?


    sommige. xD

    wij de ak leraar is wel vet cool.

    Die is nog vet jong enzoo xD

    (...)

    alleen de leraren die ik heb hebben geen humor. Misschien een paar dan maar die mij nu laten nakomen hebben geen humor. En wat deed ik nou fout? ik was wel gewoon aan het werk. En mijn wiskunde ging ik op losse blaadjes maken.

    Je moet weten wanneer je moet ophouden, met zo'n gedoe. Er zullen altijd leerkrachten zijn die ermee kunnen lachen, maar ook die er niet mee kunnen lachen. Dan moet je je ook inhouden bij die laatste. Punt aan de lijn.

    (...)
    Je moet weten wanneer je moet ophouden, met zo'n gedoe. Er zullen altijd leerkrachten zijn die ermee kunnen lachen, maar ook die er niet mee kunnen lachen. Dan moet je je ook inhouden bij die laatste. Punt aan de lijn.


    mijn wiskunde leraar is mijn mentor en hij noemde ons al te vaak een kutklas. Ik ga me niet inhouden bij hem. Als hij zo doorgaat gaat mn moeder hem zelfs aanklagen.

    En hij is trouwens altijd chagrijnig,, als je alleen al je agenda pakt om huiswerk op te schrijven begint hij al bijna te flippen.,

    (...)

    mijn wiskunde leraar is mijn mentor en hij noemde ons al te vaak een kutklas. Ik ga me niet inhouden bij hem. Als hij zo doorgaat gaat mn moeder hem zelfs aanklagen.

    En hij is trouwens altijd chagrijnig,, als je alleen al je agenda pakt om huiswerk op te schrijven begint hij al bijna te flippen.,


    en btw.

    Bij wiskunde zat ik nieteens dat ding te aaien.:S

    Danielle als in Danielle 1 dag gabber?


    blame the bully.

    Danielle als in Danielle 1 dag gabber?


    1 dag gabber? hoebedoel je?

    (...)

    1 dag gabber? hoebedoel je?

    Jij bent toch die kiendje uit Middenmeer?
    Daar woont ook zo'n Daniëlle en die was zo ineens poef, een dag gabber.


    blame the bully.

    Het hangt er vanaf of je eerder ookal iets hebt gedaan wat ze niet pikken, of niet. Alle leraren en leraressen vinden mij lief, zelfs de gene die geen enkele leerling mag en andersom.. die vinden mij ook lief xD

    Als ik ooit zo iets zou doen, hoef ik denk ik niet na te komen..

    Wacht, ik vergis me denkik. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Jij bent toch die kiendje uit Middenmeer?
    Daar woont ook zo'n Daniëlle en die was zo ineens poef, een dag gabber.


    ik kom uit slootdorp xD maar die Danielle uit Middenmeer xD

    Het hangt er vanaf of je eerder ookal iets hebt gedaan wat ze niet pikken, of niet. Alle leraren en leraressen vinden mij lief, zelfs de gene die geen enkele leerling mag en andersom.. die vinden mij ook lief xD

    Als ik ooit zo iets zou doen, hoef ik denk ik niet na te komen..


    maar dta is het juist.

    Ik heb altijd netjes mijn hw af en let ook op( Omdat ik het anders niet snap).

    Dus..

    (...)

    ik kom uit slootdorp xD maar die Danielle uit Middenmeer xD

    ZIE JE WEL DAT IK NIET GEK BEN!?
    Een jongen bij mn wiskundeles had een ontzichtbaar vriendje, and thats kinda funny. Dan zegt die dude met een raar stemmetje, 'wat een lekkere billen.' en dan moet dat dan vriendje voorstellen, over onze docent met een -latenwezeggen- huge ass. :"D


    blame the bully.