• Dat soep je lichaam afkoelt in heet weer. D: Dat betekent dat wij nu aan de soep zit en ik het superheet heb omdat het voor mij dus niet werkt. Ze krijgen zomers ineens die rare drang om vaak soep te eten.

    Hebben jullie vreemde dingen waar jullie ouders heilig van overtuigd zijn?


    Your make-up is terrible

    In soep zit vaak behoorlijk wat zout. Als het warm is, zweet je meer en verlies je ook zout. Het zoutgehalte in je lichaam schijnt constant te moeten zijn om je vochtgehalte constant te houden. Althans, dat staat op het internet. Daarnaast is soep ook gewoon vocht en dat is belangrijk voor het lichaam om zichzelf af te kunnen koelen. Ergens heeft je vader dus misschien wel gelijk ;)
    Mijn ouders hebben overigens ook wel dat soort dingetjes waarbij ikzelf het verband niet zie, maar ik kan zo geen voorbeelden opnoemen.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:00 ]


    Hamartia

    Atrian schreef:
    In soep zit vaak behoorlijk wat zout. Als het warm is, zweet je meer en verlies je ook zout. Het zoutgehalte in je lichaam schijnt constant te moeten zijn om je vochtgehalte constant te houden. Althans, dat staat op het internet. Daarnaast is soep ook gewoon vocht en dat is belangrijk voor het lichaam om zichzelf af te kunnen koelen. Ergens heeft je vader dus misschien wel gelijk ;)
    Mijn ouders hebben overigens ook wel dat soort dingetjes waarbij ikzelf het verband niet zie, maar ik kan zo geen voorbeelden opnoemen.


    Er zijn wel logische verbanden en het is ook wel goed voor je, maar ik zit peentjes te zweten omdat ik het heel heet ervan krijg.


    Your make-up is terrible

    Haha lol mijn ouders zweren daar ook op. Net zoals koffie of thee drinken in de zomer, bah!
    Zou je mij nooit zien doen....


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    In China drinken ze thee om af te koelen en volgens hen werkt het ook. Er zal dus er een kern van waarheid inzitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja mijn hele familie in Turkije en mijn pa drinken in de zomer ook dag en nacht thee, hoe warm het ook is. Echt gestoord (':


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Je lichaamstemperatuur wordt hoger door de warme soep waardoor het minder warm aanvoelt.


    We're all mad here.

    Mijn vader vindt het oké en passend om in de zomer erwtensoep te gaan eten :')

    nomaden in de Sahara doen dat al eeuwen, (hibiscus)thee drinken. Door de thee gaat je lichaam warmer aanvoelen, waardoor het verschil met de buitenlucht minder aanvoelt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik krijg er eigenlijk altijd wel soep in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit doe ik ook, hoor! Ik douche ook heet in de zomer.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 0:20 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avarosa schreef:
    Ik krijg er eigenlijk altijd wel soep in.


    Dit. Als het buiten veertig graden is en iemand biedt me een kom hete wintersoep aan, dan neem ik die met beide handen aan. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hahahah ik heb er wel ff om moeten lachen ^^
    Mijn ouders denken dat als eem slipper over elkaar heen valt dat je dan op reis gaat, en als een slipper ondersteboven ligt dan brengt t ongeluk ofzo
    *Facepalm xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Sheezus schreef:
    Mijn vader vindt het oké en passend om in de zomer erwtensoep te gaan eten :')
    mijn ouders waren altijd van de boerenkoll met worst in de zomer *kots*


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kan echt niet tegen warm eten als het warm is. Maakt me niet uit hoe vaak het ook bewezen is en hoe goed het voor je zou moeten zijn. Ik heb geen zin om het nog eens extra warm te hebben als het al vertieft warm is :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er zijn ook mensen die warme chocomel drinken in de zomer, dat vind ik dan weer wat vreemder. :')
    Koffie en thee blijf ik ook gewoon drinken en soep eten we thuis sowieso niet zo vaak, maar dat krijg ik er ook wel in als het zomer is. Behalve als het erwtensoep is of zo. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)