• Naar Enter Shikari? :D Dat is een band damens en heren en die geven een concert vanavond.

    Want want want...
    Dan kunnen we meeten :3
    -houdt van meeten-

    (...)
    B&J ish opish

    Jij ish gemenish! Ö

    (...)
    Haha ja ik moet er vanavond ook in :'D
    -bang-
    Pitte is leuk, ernaast :'D Niet als het een harde is. [/mietje]
    Anw jullie zien wel of ik 't overleef :3
    Als denk ik da hier de vlag uitgaat als ik doodga maar oke

    Ben zelf ook als de dood voor die dingen maar ja, je moet het een keer hebben meegemaakt. Ik denk dat ik teveel youtubefilmpjes van Wall Of Deaths op Wacken heb gezien. En ja, ik ben ook een held op sokken x']


    No growth of the heart is ever a waste

    Nope, heb 7 februari een concert. En mag van mijn moeder niet te veel concerten bezoeken :']
    Das meteen mijn sterfdag omdat een vriendin met me in de pit wil =='

    Werdt laatst ook bijna geramd ;[ stond niet eens in de pit ofzo maar kreeg bijna wel een dikke stoot tegen me harses =.='

    Oja,trouwens ik ga niet naar Enter Shikari.

    (...)
    Werdt laatst ook bijna geramd ;[ stond niet eens in de pit ofzo maar kreeg bijna wel een dikke stoot tegen me harses =.='

    Oja,trouwens ik ga niet naar Enter Shikari.

    Jammer
    En ja ze rammen overal wel.
    But tis toch wel minder dan als je in een wall of death staat. :'D dan ben je iets meer de lul.

    Ik zag hen in 2007 op Rock Werchter. Ik vond ze niet zo goed, maar dat komt misschien omdat ik hun muziek sowieso niet kan smaken. (:
    Veel plezier!

    Maak me maar weer lekker jaloers. Smeken, janken en weet ik veel wat en mijn moeder wil nog niet mee met de trein :'(
    Maar toch veel plezier (:


    bla bla bla

    (...)
    Werdt laatst ook bijna geramd ;[ stond niet eens in de pit ofzo maar kreeg bijna wel een dikke stoot tegen me harses =.='

    Oja,trouwens ik ga niet naar Enter Shikari.


    Bij BFMV heb werd ik ook ineens de moshpit ingetrokken. Stoot tegen mijn rug, in mijn zij en als een vriend van mij me er niet had uitgetrokken had ik er een tegen mijn slaap aan --' (wij stonden ook voor de moshpit) En die vriend van mij ging er in het voorprogramma erin, had meteen een bloedlip x'D


    bla bla bla

    O__o ken ik nie? :O


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    DUDE, mijn gesprek ging weer hetzelfde like always:
    Anke: 'Mag ik naar enter shikari?'
    - 'wat is dat?'
    anke: 'een hele cuwle band'
    - 'nee, je bent nog maar 13 jaar'


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Neen :( Spijtig genoeg niet.


    Listen to what we're not saying..

    haha volgens mij gaat er helemaal niemand naartoe behalve jijxD
    nou veel plezier


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ik niej ik kon geen kaartjes mr krijgen


    love is dead and dead is love

    WAT IS EEN PIT? :l


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Gosh, is het jullie ook opgevallen dat dit hele topic cursief is??


    Innocence.

    Ik wil ook wel maar Skitt ligt dood te gaan in de zetel (leve mn ipod touch)


    Your Butt is Mine!