• Halloooo!

    Samen met vier andere Quizletters (Hohenheim , Ensiferum, margotanne en RosanneB) heb ik het eerste boek van de nieuwe jongerenserie 'Vervlochten Zielen' uitgegeven. We zijn inmiddels bezig met het tweede deel.
    Vinden jullie het leuk om op de hoogte te blijven van ons boek? Like dan onze facebookpagina! Jullie doen ons dan een heel groot plezier :$.

    Ons boek gaat over een groep jongeren dat elkaar ontmoet op vakantie. Tussen hen ontstaan vriendschappen, liefdes en natuurlijk ruzies. Bovendien is er ook een jaloerse ex, die probeert hen hun vakantie te verpesten. Zij is in staat over lijken te gaan.
    We zijn nu druk bezig met hun tweede vakantie. Nogmaals, lijkt het je leuk of wil je ons gewoon helpen, like onze facebookpagina! Je wordt echt niet ineens helemaal volgespamd ;). Je wordt alleen een beetje op de hoogte gehouden van de ontwikkeling van de boekenreeks!

    Bij voorbaat dank,

    Philyra.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:16 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    What the fuck. Gekopieerd uit dat andere topic, zeker. Want je ziet bij de andere vier Quizletters jezelf er nog tussen staan.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 17:46 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    What the fuck. Gekopieerd uit dat andere topic, zeker. Want je ziet bij de andere vier Quizletters jezelf er nog tussen staan. En nog de naam Philyra, ik ga er niet vanuit dat je zo heet, als er op je profiel Marjanne staat.

    Zo heet hun schrijfgroep.

    On-topic: Dit is toch bijna hetzelfde als je andere topic?


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Zo heet hun schrijfgroep.

    On-topic: Dit is toch bijna hetzelfde als je andere topic?


    Oh, stupid me. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    What the fuck. Gekopieerd uit dat andere topic, zeker. Want je ziet bij de andere vier Quizletters jezelf er nog tussen staan. En nog de naam Philyra, ik ga er niet vanuit dat je zo heet, als er op je profiel Marjanne staat.


    Philyra is de naam van onze 'schrijfgroep' (ons pseudoniem), bestaande uit Natascha, Alicia, Margot, Rosanne en ik (Marjanne). Ik heb inderdaad een klein stukje gekopieerd vanuit een ander topic, die Natascha heeft aangemaakt. Dit omdat ik de namen van de schrijfsters op Quizlet dan niet over hoefde te typen. Ik ben alleen vergeten mijn naam te veranderen in die van Natascha, maar dat merkte ik direct op en dat heb ik toen veranderd.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Reid schreef:
    (...)
    Zo heet hun schrijfgroep.

    On-topic: Dit is toch bijna hetzelfde als je andere topic?


    Ja, het lijkt er wel wat op, maar daar vragen we voor aandelen (oftewel: geld) en dit is een iets kleinere moeite voor jullie om te doen en ook hiermee doen jullie een groot plezier ;).


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    mar031 schreef:
    (...)

    Philyra is de naam van onze 'schrijfgroep' (ons pseudoniem), bestaande uit Natascha, Alicia, Margot, Rosanne en ik (Marjanne). Ik heb inderdaad een klein stukje gekopieerd vanuit een ander topic, die Natascha heeft aangemaakt. Dit omdat ik de namen van de schrijfsters op Quizlet dan niet over hoefde te typen. Ik ben alleen vergeten mijn naam te veranderen in die van Natascha, maar dat merkte ik direct op en dat heb ik toen veranderd.


    I know it now, excusez moi (ofzo). :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    I know it now, excusez moi (ofzo). :Y)


    Haha geen probleem ;) Als excuses zou je onze fb-pagina kunnen liken, hihi (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    mar031 schreef:
    (...)

    Ja, het lijkt er wel wat op, maar daar vragen we voor aandelen (oftewel: geld) en dit is een iets kleinere moeite voor jullie om te doen en ook hiermee doen jullie een groot plezier ;).

    Ja, maar het staat ook in het andere topic, daar doelde ik op, dus eigenlijk zou je niet nog een topic moeten maken.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 17:52 ]


    comfort in c h a o s

    Waarom kon dit niet geplaats worden in jullie eerdere topic? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    mar031 schreef:
    (...)

    Haha geen probleem ;) Als excuses zou je onze fb-pagina kunnen liken, hihi (:


    Als ik mijn wachtwoord niet vergeten zou zijn, en niet zo lui te zijn om een nieuwe wachtwoord te opvragen of een nieuwe account aan te maken, zou het ik het hoogstwaarschijnlijk wel doen. Het klinkt wel interessant, namelijk. ^^


    Some people are art and do art at the same time

    NightVale schreef:
    Waarom kon dit niet geplaats worden in jullie eerdere topic? ^^


    Omdat daar eerst een heel lang verhaal staat en onderin staat er dat je de fb-pagina mag liken. Daar leg ik hier even wat meer nadruk op (A). Want hoe meer mensen we bereiken, hoe groter onze naam wordt en dat is natuurlijk leuk :p.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik vind de trailer slightly lachwekkend... Anyhow, ik heb geen FB, succes met jullie boek :3


    i put the fun in funeral

    Remain schreef:
    Ik vind de trailer slightly lachwekkend... Anyhow, ik heb geen FB, succes met jullie boek :3

    Dit dus. Maar veel succes!


    From these ashes, I will rise

    Geweldig verhaal, ik ga jullie pagina zeker liken ;)
    Succes met deel 2 :D


    We can learn to love again.

    Talent schreef:
    Geweldig verhaal, ik ga jullie pagina zeker liken ;)
    Succes met deel 2 :D


    Dankjewel :$


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain