• Oké ik wil me haar anders, en nu ben ik helemaal gek van audrey kitching, nee ben geen lesbie :'DDD Maar dat haar is übergaaf. Ik heb niet lang haar, want dat knipte ik af omdat het half dood was. Nu heb ik tot me schouders ongeveer, en als ik het stijl zowiezo tot me schouders. Wat is leuk om met je haar te doen? Ik wil er een normale kleur inhouden Donkerbruin maar nu wil ik er een andere kleur in pleuren, dat noggal erg apart is. (:

    ideeén? <333

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jaaa. maar, dan ben ik volgens me moeder een clown =.= maar ik zal kijken, waar koop je van die kleuren dan? of moet je dat persé bij de kapper doen? Ik doe het liever via een verpakking uit de winkel.
    ik trek me echt niets aan van wat me moeder vind. okee ik verf me haar niet omdat zij het zegt.

    maar ik heb het wel bij de kapper laten doen. je kan ook een setje bij etos of kruidvat ofzo kopen.


    met die velle kleuren? O__o
    nog nooit gezien daar ;Ó
    jaa, teminste die had ik vroeger, dat moet je zelf doen. met lijm. erg kut. ik zou het gewoon bij de kapper doen enzo. je hebt ze btw ook in natuurlijke kleuren


    You'd took my breath but I'll survive.

    whaha ;'DD lijp.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Jaaa. maar, dan ben ik volgens me moeder een clown =.= maar ik zal kijken, waar koop je van die kleuren dan? of moet je dat persé bij de kapper doen? Ik doe het liever via een verpakking uit de winkel.
    ik trek me echt niets aan van wat me moeder vind. okee ik verf me haar niet omdat zij het zegt.

    maar ik heb het wel bij de kapper laten doen. je kan ook een setje bij etos of kruidvat ofzo kopen.

    ik heb het over haarverf, geen extecions ofzo.
    met die velle kleuren? O__o
    nog nooit gezien daar ;Ó
    jaa, teminste die had ik vroeger, dat moet je zelf doen. met lijm. erg kut. ik zou het gewoon bij de kapper doen enzo. je hebt ze btw ook in natuurlijke kleuren


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb het over haarverf, geen extencions or something.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb het over haarverf, geen extencions or something.
    ohh ik wel
    nou jaa ken je de londen?
    of dit http://www.petticoat-fashion.com/index1.html


    You'd took my breath but I'll survive.

    Nu ken ik die wel (: die waren ook altijd te koop bij mij in de sta,d nu ineens niet meer =.=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jaa dan neem je dat toch? je kan het ook op ebay bestellen:D en wat voor kleur zou je dan willen nemen?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Dat weet ik niet =.= Dat was eigenlijk me probleem.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    via deutschrock kan je ook haarverf kopen, die velle kleuren. zie ik nu net. =,=


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ohh en je twijfelt tussen blauw en paars?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ja, of anders roze ofzo. maar Blauw en Paars zijn ook leuk samen toch? of niet? (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    bijvoorbeeld. eerste laag gewoon donkerbruin, daarna de middenlaag paars, de bovenste laag blauw. Dan heb je van die lagen..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    jaaa, idd samen kan heel goed. maar dan moet je wel plukjes doen en niet helemaal zeg maar. dus niet de ene helft paars en de andere blauw.
    dat star gazer is zoo cool ook van Bom:D


    You'd took my breath but I'll survive.

    bijvoorbeeld. eerste laag gewoon donkerbruin, daarna de middenlaag paars, de bovenste laag blauw. Dan heb je van die lagen..
    nee zal ik niet doen


    You'd took my breath but I'll survive.

    bijvoorbeeld. eerste laag gewoon donkerbruin, daarna de middenlaag paars, de bovenste laag blauw. Dan heb je van die lagen..
    nee zal ik niet doen


    wattan? plukken zijn saai. (:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]