• En nee niet met Quizlet!


    Sommige weten dit al maar ik loop al best lang bij een psycholoog. Mede dankzij mijn Lyme en trauma's kon ik niet meer relaxen. Met hypnose therapie ben ik aan de slag gegaan en ik heb heel veel geleerd.

    Steeds wilde ik een nieuwe afspraak maken terwijl de trauma's aanbod zijn geweest en het beter ging. Ik vond steeds andere dingen waar ik tegenaan liep, die ik achteraf ook best zelf had kunnen oplossen. Maar de angst dat ik het los moest laten en weer 'alleen' was benauwde me en ik wilde niet weer over 2 jaar terug moeten want dat voelde als falen.

    In tussentijd heb ik een Gilwell training gedaan. Hier leerde ik zoveel over mijzelf en mijn inzichten. Ik ben compleet anders geworden in positieve zin. En dankzij het zelfvertrouwen in mijzelf wat ik hier uit gehaald heb merkte ik dat ik in 2 maanden zonder therapie (ivm feestdagen) dat ik het niet nodig had.

    Daarom nam ik een grote stap, de afspraak in januari is de laatste en daarna kan ik het zelf aan. En als dat niet lukt heb ik genoeg lieve mensen om mij heen en ik kan er altijd terug komen als het nodig is.

    Ik ben zo trots op mijzelf!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat fijn!


    26 - 02 - '16

    Wat een grote stap zeg!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oh wat goed! Dat is echt fijn om te lezen!(heart2)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Dank jullie wel voor de reacties(H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wauw, super moedig van je!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Terecht dat je trots bent (flower)


    Marrow deep, soul deep, essence deep