• maar ik vind sommige mods echt grof. wij mogen niets grof zeggen maar zei wel. ik vind het gewoon oneerlijk.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    Je spamt niet, weetje wel wat spammen is?
    Dat is mensen 100x het zelfde bericht sturen. en ik heb je dat like, nooit zien doen. :Y)
    en dan dan moeten ze het maar doen wegens grofheid ofz.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)en dan dan moeten ze het maar doen wegens grofheid ofz.

    Hoezo, je hebt toch nooit een mod uitgescholden? of in een topic gescholden? en een beetje grofheid, kan niet zo veel kwaad. en ze moeten eerst toesteming hebben van 5 mods, anders mogen ze je niet bannen. en ik denk niet dat ze je zullen bannen.

    Jij vráagt om aandacht, en niet alleen van de mods. ¬¬' Ookal met je ik-schrijf-slecht-want-mijn-quizen-worden-zogenaamd-niet-goed-gemaakt. En nu dit? Zo. en dan zal je ook aandacht krijgen oooooooooooook!
    Mods willen respect, zij houden Quizlet in de gaaten en ruimen onze troep op! en ja, wij doen niks. dus waarom zouden wij respect krijgen?
    Ik geef iedereen respect die gewoon lief is en normaal doet, dus natuurlijk krijg je van mij respect ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Hoezo, je hebt toch nooit een mod uitgescholden? of in een topic gescholden? en een beetje grofheid, kan niet zo veel kwaad. en ze moeten eerst toesteming hebben van 5 mods, anders mogen ze je niet bannen. en ik denk niet dat ze je zullen bannen.
    ze kunen toch toestemming vragen aan al die kinderen hier die mij zitten uit te kakn enz. dan hebben ze er veeel meer.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    Hoezo, je hebt toch nooit een mod uitgescholden? of in een topic gescholden? en een beetje grofheid, kan niet zo veel kwaad. en ze moeten eerst toesteming hebben van 5 mods, anders mogen ze je niet bannen. en ik denk niet dat ze je zullen bannen.
    Ze komt gewoon een beetje aandacht te kort, laat der maar ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ik geef iedereen respect die gewoon lief is en normaal doet, dus natuurlijk krijg je van mij respect ^^

    -is ontroerd- Dankje dankje. :d :Y)

    &

    ze kunen toch toestemming vragen aan al die kinderen hier die mij zitten uit te kakn enz. dan hebben ze er veeel meer.

    Like, users kunnen er niks over uit maken. :Y)

    (...)Ze komt gewoon een beetje aandacht te kort, laat der maar ^^

    kijk hé daar krijg ik het er nu van hé. als ik aandacht nodig heb zal ik wel van een gebouw springen. maar niet op deze manier jah.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    kijk hé daar krijg ik het er nu van hé. als ik aandacht nodig heb zal ik wel van een gebouw springen. maar niet op deze manier jah.

    Ik moest jou laten gaan van een mod, dus.
    als dit is wat je wilde horen,
    spring dan maar van dat gebouw af!

    (...)
    kijk hé daar krijg ik het er nu van hé. als ik aandacht nodig heb zal ik wel van een gebouw springen. maar niet op deze manier jah.
    Als je van een gebouw springt, ben je meestal dood, en krijg je erniets meer van mee. Is ook niet echt handig. Nou.. jij zegt dingen als, dan bannen ze me toch, zijn ze van de spam af. Dat noem ik om aandacht vragen en dat vind ik achterlijk. Ik vind het ook een beetje jammer dat sommige nog steeds denken dat wij gewoon in de ronte bannen, maarja geloof maar wat je geloven wilt, want dat doe je volgens mij toch wel ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    wat een gezeur over de mods. Kom op ik heb persoonlijk altijd al respect voor de mods gehad. Er zijn er heel veel die ik mag. Somige mag ik niet. Maar alsof ik elke user hier mag.. Nee. Maar who cares? Is quizlet niet een site om egzellig verhalen te schrijven en te lezen? Of is het voor ruzie? Ik vond het altijd zo leuk hier. Op het forum. Maar er word steeds meer geruziet. Ja er zullen mensen zijn die geen respect voor de mods hebben. Je kanz e uiten. Maar maak dan 1 topic waar jullie allemaal reageren daarover. Ga niet 10000000000000000 topics maken. want je zag wel waar het naartoe lijde.


    Maar met 1 dingetje ben ik het wel eens. Mods mogen je afsijken amar terug zijken mag niet.

    Maar toch. Terwijl ik dit schrijf bedenk ik me wel dat de mods dat ' gezeur' juist doen om alles in orde te houden...


    Xx Michelle

    (...)Als je van een gebouw springt, ben je meestal dood, en krijg je erniets meer van mee. Is ook niet echt handig. Nou.. jij zegt dingen als, dan bannen ze me toch, zijn ze van de spam af. Dat noem ik om aandacht vragen en dat vind ik achterlijk. Ik vind het ook een beetje jammer dat sommige nog steeds denken dat wij gewoon in de ronte bannen, maarja geloof maar wat je geloven wilt, want dat doe je volgens mij toch wel ^^

    Ik weeet wel beter, met dat bannen. :Y) moddelijk contact -ahum- :'D

    (...)Als je van een gebouw springt, ben je meestal dood, en krijg je erniets meer van mee. Is ook niet echt handig. Nou.. jij zegt dingen als, dan bannen ze me toch, zijn ze van de spam af. Dat noem ik om aandacht vragen en dat vind ik achterlijk. Ik vind het ook een beetje jammer dat sommige nog steeds denken dat wij gewoon in de ronte bannen, maarja geloof maar wat je geloven wilt, want dat doe je volgens mij toch wel ^^
    man ga gewoon weg, en laat mij doen, ik ben geen klein kind en ik luister dus echt niet naar jou. je denkt echt dat je het bent maar dat ben je niet. en ik ben het beu dat iedereen hier een kontlikker is van de mods. iedereen is bang van jullie jullie zijn heel goed bezig zou ik zo zeggen.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    Ik weeet wel beter, met dat bannen. :Y) moddelijk contact -ahum- :'D
    Zeg dat nou niet, dadelijk ben je een asskisser x].. Maar klopt, bannen gebeurd echt niet zomaar.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)man ga gewoon weg, en laat mij doen, ik ben geen klein kind en ik luister dus echt niet naar jou. je denkt echt dat je het bent maar dat ben je niet. en ik ben het beu dat iedereen hier een kontlikker is van de mods. iedereen is bang van jullie jullie zijn heel goed bezig zou ik zo zeggen.
    Ik ben niet hét, het enigste wat ik ben is Kirsten, danku vriendelijk en ja hoor ik ben al weg, moest enkel even mijn statement maken, maar ik zal je nu rustig verder laten gaar koken in je eigen sop^^ Have fun.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ik ben niet hét, het enigste wat ik ben is Kirsten, danku vriendelijk en ja hoor ik ben al weg, moest enkel even mijn statement maken, maar ik zal je nu rustig verder laten gaar koken in je eigen sop^^ Have fun.
    fak jong, ge zijt zielig.


    c'est mon lamour pour toi.