• Hello everyone!

    Ik heb toestemming gekregen om een tekenwedstrijd te starten!

    Beste IlsePayne123,

    Hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda


    De wedstrijd bestaat uit 5 rondes en er mogen in totaal 5 deelnemers meedoen. Je hebt tot vrijdag 3 januari de tijd om je aan te melden. Zet in een reactie de volgende gegevens:
    - Waarom je mee wilt doen met deze wedstrijd
    - Wat je tekenervaringen tot nu toe zijn
    Na 3 januari zal ik 5 deelnemers kiezen die mee mogen doen.

    Ik werk met afvallers: elke ronde valt er iemand af. De laatste ronde is er nog één deelnemer over. Die krijgt dan de opdracht om de covertekening te maken voor één van mijn stories (die heeft momenteel 112 abo's en 24 bladwijzers). Bovendien zal ik één van zijn/haar tekeningen op mijn profiel zetten.

    Voor elke opdracht krijgt de deelnemer twee weken de tijd om zijn/haar tekening te maken. Daarna mag je deze in een privé bericht naar mij sturen. Meer informatie volgt als ik de deelnemers heb gevonden. Ook de eerste opdracht wordt dan bekend gemaakt.

    Liefs, Ilse.

    DEELNEMERS:
    Snuf, Lexia, Teresa, Merry10002Xx, RiannePaynex en Hylophagous

    DE EERSTE OPDRACHT:
    De eerste opdracht

    DE TWEEDE OPDRACHT:
    De tweede opdracht

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 13:15 ]

    YEAAHHAHAH

    Waarom ik mee wil doen: I love tekenen :)
    Ervaringen: heb een paar keer teken wedsrijds gewonnen en ik teken 1D heel vaak na :) men ouders zeggen dat t net een.foto lijkt haha :) hoop dat je me kiest! Xx

    Ik wil meedoen. Ik hou van tekenen.

    Ik teken meestal in zwart-wit. Iedereen zegt dat ik heel goed kan teksnen. Het is de eerste keer dat ik aan zoiets meedoe dus het zou een leuke ervaring zijn. :)

    Xx


    Xx

    I'd like to join. :Y)

    - Ik wil al heel de tijd meedoen aan een tekenwedstrijd, maar ik lijk ze constant te missen...
    - Ik teken al sinds idk wanneer en doe al negen jaar tekenschool. Ben de laatste tijd vaak bezig met Disneypersonages, waaronder onder andere mijn profielfoto. Ik denk dat ik het meest van al toch portretten teken en ik ben veel te kritisch op mezelf.


    help

    Ik wil wel meedoen ofzo maar ik ben bang dat ik geen tijd heb vanwege school of geen zin (omdat ik voor school al best wel wat moet tekenen) óf er on-originele opdrachten worden gegeven zoals altijd op Q :')

    So idk yet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik wil wel meedoen ofzo maar ik ben bang dat ik geen tijd heb vanwege school of geen zin (omdat ik voor school al best wel wat moet tekenen) óf er on-originele opdrachten worden gegeven zoals altijd op Q :')

    So idk yet.


    Als je geen tijd hebt, raad ik je aan het niet te doen ;). Uitstel is eventueel mogelijk, maar liever niet en het liefste heb ik enthousiaste deelnemers die vol overgave meedoen!
    Mocht je overigens alsnog wel mee willen doen, dan zeg ik niet dat ik je niet in overweging neem! Dus als het je toch erg leuk lijkt, dan mag je natuurlijk gerust proberen mee te doen ;).

    Ik wil mee doen :Y)
    Reden: Tja dan toch maar voor de fun
    Niet geschoten altijd mis haha ;)


    take pills or become psycho

    Waarom ik mee wil doen : ik vind tekenen leuk en doe het ook graag
    Ervaringen : ik teken vooral op school en heb een keer Louis getekend ik ben niet echt goed maar ook niet slecht xD


    Xx


    and i'm stuck in the friendzone, again and again

    Super! Morgen is de laatste kans om je op te geven, daarna ga ik de deelnemers uitkiezen!

    Nou, geen opgaven meer, dus ik denk dat de deelnemers bekend zijn ^^

    Snuf, Lexia, Teresa, Merry10002Xx en RiannePaynex!
    Jullie krijgen zo spoedig mogelijk de eerste opdracht.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 20:00 ]

    Peter Pan in Tarzankleren.

    Lol. :'D


    help

    Laat maar

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 21:26 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Laat maar


    Wat was er? (a)

    Hahaha, wel een grappige opdracht.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik dacht ik doe nog mee maar ik las het vorige bericht niet en kheb geen tijd


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }