• heey,
    ik zit dus met een probleem dat gaat als volgt;

    Een vriend bij mij op school is dus op mij en we zijn nu super goedee vriende. ik ben er pas achter gekomen dat hij zich snijd. ik dnek voor mij ofsow want mijn naam staat in z'n arm. Maar nu is het probleem dat zijn ouders er achter zijn gekomen en nu mag hij me een maand niet meer zien, z'n telefoon word in beslag genomen en hij word voor een maand op een anderee school gezet. Zelfs zijn pc word in beslag genomen. Zijn ouders denken dat alles door mij komt =[

    Alsjeblieft help.

    Omg ! Voor een maand op een andere school en dan weer terug ? Waar slaat dat nu op xp zeg gewoon tegen die vriend dat hij moet stoppen met zich te snijden of kom een deal overeen met die ouders wevr


    All was well.

    Afwachten, of eens langsgaan...als je er zeker van bent dat zijn ouders dan niet thuis zijn ;S


    -

    Dit heb ik al eerder gelezen, kan het zijn dat hier al een topic over was? :$

    hier had je toch al eens een topic over gemaakt? ö ik kan me namelijk herinneren dat ik gereageerd heb. (:
    maar dat is echt vreselijk. vooral als het jouw schuld niet is! maar meid, ik denk dat het wachten tot zijn ouders weer een beetje normaal kunnen denken.. die mensen zijn natuurlijk ook geschrokken..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Omg ! Voor een maand op een andere school en dan weer terug ? Waar slaat dat nu op xp zeg gewoon tegen die vriend dat hij moet stoppen met zich te snijden of kom een deal overeen met die ouders wevr


    ik durf daar geen eens maar te komen. En hij stopt ook. maar dan mag hij nog nietr met me omgaan.

    Dit heb ik al eerder gelezen, kan het zijn dat hier al een topic over was? :$

    Nee ik heb er nog nooit een topic over gemaakt ..

    Dat is wel ernstig. En eerlijk gezegd, dat van die andere school voor 1 maand.. dat kán niet eens. Dus volgens mij zit hier een luchtje aan.


    Life is hard and then we die

    Jeetje..

    das best wel kut..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    khoop voo je da da oois goe komt!


    live your own life